شاید ماشین ها استاندارد ایزو و یورو داشته باشند اما متاسفانه راهها مطابق استاندارد نیستند. مضاف بر اینکه برخی رانندگان هم متاسفانه از لحاظ روحی و روانی مشکل دارند.
یک عزم ملی و نظارت دقیق در مورد صدور گواهنامه رانندگی و استاندارد سازی جاده ها باید صورت بگیره.
به نظرم راننده ها هم بی تقصیر نیستن همین چند روز پیش بود به خاطر بی دقتی یکی از آشنایانمون که 5 نفر تو ماشین نشسته بودن به خاطر عدم رعایت مقررات با یه خودرو ال90 تصادف کرد و هر 5 سرنشین این ماشین زنده زنده به خاطر انفجار کپسول گاز سوختن واقعا خیلی دردناک بود
چه ربطی به بی فرهنگی داره ؟؟؟؟؟؟؟؟کدوم کشورش ماشیناشو با حلب می سازن که امنیتش صفر باشه؟؟؟؟؟ کدوم کشور جادهاش خراب باشه؟؟؟؟؟؟؟اول جاده ها وامنیت ماشینارو بدرست کنید بعد جریمه هارو بالا ببرید
من امروز از شمال به همدان برگشتم با یک سواری سمند با یک سرعت مساوی حرکت میکردیم 3 کیلومتر بالاتر از حد مجاز - پلیس هردو خودرو را نگه داشت راننده ی سمند به افسر گفت از همکاراتون هستم ولش کرد اما بنده را 40 هزار جریمه کرد تا کی تبعیض؟
راه حل اینست.خواهش میکنم بها بدین به این پیشنهادم.تولید خودرو تو ایران کاملا متوقف باید شود.شرکتهای تولیدی باید یا تبدیل به واسطه و وارد کننده خودرو شوند یا با شرکتهای تولید کننده مشهور دنیا جوینت شوند و اجازه دهند هم خط تولید و هم محصول تحت نظارت کامل آن شرکتها قرار گیرد.یه نوع سرمایه گذاری دو طرفه.ایران خودرو و سایپا در وضع موجود جز خودروی تابوتی چیز قابل ارایه ای ندارند.
ایا برای این همه کشته در 4 روز ستاد بحران تشکیل میشه یانه البته این اولیش بود 7روز تعطیلی اجلاس حتما اگر با این رویه پیش بریم از تلفات زلزله بیشتر میشه راستی چه کسی جوابگوی این همه خودرو بی کبفیت میباشد؟ایا واویلا سر میدهیم تا از این همه تلفات نجات پیدا کنیم.بهتره همه همفکری کنیم تا اینگونه مرگها کم شود.
من همیشه فاصله طولی را با راننده جلو حفظ میکنم ولی نمیدانم چرا خیلی از راننده ها یا چراغ میزنند و یا بوق واز من رد شده جای خالی جلو را پر میکنند و یک بوق معنی دار نیز میزنند .و واقعا کلافه میشوم .
پاسخ ها
ناشناس
||
۰۴:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۱
خب تو هم دو تا بوق ممتد بزن اونم بفهمه بوقت معنی دار بوده :)) حداقل اینجوری کلافه نمیشی
به نظر من عامل اصلی رانندگی بد در ایران مربوط به نحوه آموزش رانندگی است چون آموزش رانندگی در ایران خلاصه شده بر حرکت با نیم کلاج ،موقع گردش به چپ وراست زدن راهنما و پارک دوبل درصورتیکه باید تمام مقررات رانندگی طوری آموزش داده شود که ملکه ذهن راننده قرار گیرد .و یک عامل دیگر نیز گذشت پلیس در مقابل برخی راننده هاست که با چرب زبانی پلیس را مجاب میکنند که آنها را ببخشند درصورتیکه این کار پلیس خیانت است بر سایر راننده های مقرراتی
یک عزم ملی و نظارت دقیق در مورد صدور گواهنامه رانندگی و استاندارد سازی جاده ها باید صورت بگیره.