آقا اگر ایشان با این همه سابقه وقت بازنشستگی شان شده پس "سینیور"ها چی؟ در ضمن خلبانی شغلی است که هر چقدر بیشتر تجربه کسب کنند برای این کار لایق تر می شوند نه این که چند سال کار کردی و برو به سلامت. این خلبانان خوب را ما پرورش می دهیم و خرجشان می کنیم و در آخر کشورهای دیگر نانش را می خورند. چرا در کشور ما باید این همه حادثه ی هوایی وجود داشته باشد ولی در کشورهایی که خلبانان ما را می برند نیست؟
من كار به معلم وسنيور و...ندارم موقع بزنگاه دل شير ميخواهد كه كاپيتان شهبازي انجام داده وقهرمان است وواقعا براي كشورم افسوس ميخورم كه چنين برخوردهايي ميشود!!!!!!!
اگه یه کشور دیگه بود از مهارت چنین وتجربیات منحصر به فردایشان استفاده کرد.باور کنید کشورههای دیگه از موضوع با خبر شوند بلافاصله از تجربیات ایشون استفاده می کنند
کاپیتان شهبازی گرامی و مردمی انسانی است که دلش به اندازه اسمان بزرگ است.و متاسفانه حسادت و جاه طلبی برخی از افراد حاضر /دیدن نبوغ ایشان را نداشتن اما همیشه یاد و نام بزرگ و مهربانتان در قلب هر ایرانی جاوید میماند. به شما افتخار میکنیم و میبالیم.
قوانين هواپيمايي سرجاش
اما اينكه ايشون اون موقع پشت رول بوده و هدايت مي كرد مهمه
نه اينكه فلان سينيور بوده اگه خداي نكرده اتفاقي مي افتاد اون موقع هم بقيه همين حرفا رو مي زدن يا خلبان شهبازي رو به سلابه مي كشيدن
اگر خدای نکرده برای این پرواز اتفاقی می افتاد اول از همه مرحوم خلبان رو مقصر میدونستن و دیگه کسی از نقش سینیور و معلم حرفی نمی زد....حقیقتا که آقای ... انسان بی انصافی هستی.........