توجیه هواپیمایی ایران ایر مثل اینه که بگن مثلا بجای نفر اول کنکور بایستی از معلماش تقدیر بشه واقعا اگه کنار دستی اش حتی اندکی استادتر و واردتر بوده عقل و وجدان حکم میکرده که خودش بایستی کنترل هواپیما رو بدست می گرفته نه اینکه بعد از موفقیت کاپیتان هواپیما بگه منهم کنارش بودم و واردتر بودم. واردتر بودی می گرفتی هدایت می کردی مومن
پاسخ ها
محمد
||
۰۱:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۸
اگه کنترل پروازراازدست کاپیتان شهبازی گرفته بودکه الان میگفتیم مرحوم شهبازی!!!!!
ناشناس
||
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۸
منفی ندادم، ولی مثال شما رو قبول ندارم. مثال تیم فوتبال موثر تره . یک گل ثمره کار چنیدن نفر است و دلیلی نداره یک فوروارد این همه جارو جنجال راه بندازه و بخواد سربزرگی بکنه. اما اما در مورد مدیرو معاون شرکت که قطعا سفارشی و بی هنر هستند هرچی بگیم کم گفتیم.
به نظر من با این شرایط سختی که داریم کاری که شرکت هواپیمایی می کند ، کار بزرگیه. ضریب ایمنیش هم با توجه به تحریم ها هنوز بالاست. و به نظر من سطح علمی و انظباتی تو ای قسمت از بقیه جاهای کشور بالاتره.
دو هفته قبل هم خلبان که هنگام تیک اف چرخ جلو کنده شده بود فرود عالی داشت .این همه هم برای شهرت جاروجنجال راه نینداخت
پاسخ ها
ناشناس
||
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۸
حسود هرگز نیاسود.
توهم
||
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۸
منم پریروز موقع لندینگ همه چرخام کنده شده ولی مثل قوی روی اب فرود اومدم کسی هم تقدیر نکرد برات متاسفم ناشناس
از خودت خجالت بکش یه نگاهی به زندگیت بنداز
ناشناس
||
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۳
اخه عزیز دل برادر پس اگر ایتقدر فراوان است چرا رسانه های غربی دیگران را گزارش نمی دهند اگر رسانه های ما جنجال کردند انها چی
اصلا نگه خودش گفته بیایید سراغم و من را معرفی کنید
پدر این سیاست بسوزه ... بنده خدااولا با مهارات تمام کار کرده ثانیا آمده از این فرصت برا کشورش استفاده کنه که بحث تحریم هواپیما و امنیت جانی مردم رو جهانی کنه اما چون با سیاست بعضی ها هماهنگ نبوده اینجوری ویرانش کردند... اینها به تاریخ چه پاسخی خواهند داد
در هرکشوری بود مجسمه درست می کردن از این افراد درود بر چنین افرادی مانند خلبانهای ما در جنگ که باید مجسمه از هرکدام از انها در شهری نصب شود وبچه های که با سن کم در مقابل دشمن ایستادند کی قدر میداند
و انصافا هم فرود آرام و بی نظیری بود-