ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۵
پيشنهاد ميكنم مسير رودخانه كن بستر سازي ( بتني ) شود . حتي ساحل جناحين آن هم تحكيم شود . دو سال پياپي اين رودخانه حادثه آفريده . يك فكري بايد به حالش كرد .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۵
بنظر شما زير اين پل يكشبه خالي شده؟ و يا اينكه طي سالها زير پايه هاي پل خالي شده و ما در خواب خرگوشي بوده ايم .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۵
دست پلیس درد نکنه ، اینجا دیروز عصر ریزش کرده نکردن ستاد بحران یه تدبیری بکنه من دیشب از ساعت 5 الی 11 شب فقط تو یک مسیر 1000 متری تو ترافیک بودم بیچاره اونایی که مسیرشون طولانی تر بود ، اینهمه راه خروجی فرعی ولی کسی نه ترافیک رو اجبارن به اون سمت میکشوند نه خود مردم وارد بودند که مثلا از خروجی های تهرانسر ، شهرک استقلال ، شهریار و.... به سمت شهید لشگری برن و از داخل شهر برن ، واقعا واسه مسئولان متاسفم که نه وقت مردم براشون اهمیت داره نه جونشون.
كاميار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۵
من به عنوان يك مهندس و كسي كه حداقل 10 سال پيمانكار پل سازي هستم اونجا بودم و ديدم چه اتفاقي افتاده و خواهد افتاد.
متاسفانه بعضي از مشاورين ما آينده نگر نيستند و خيلي مقطعي به مسائل نگاه ميكنن
ريختن پل راه آهن واقعا مسخرست
پلي در اون شرايط بدون شمع طراحي شده باشه
هيچ چيزي براي گفتن ندارم فكر كنيد پل راه آهن زماني كه قطار رد ميشد اينجوري ميشد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۵
این پلها در مقابل باران دوام ندارن ولی در مقابل زلزله خوب دوام میارن چون یکدفعه با خاک یکسان میشن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۵
خرابی ستون های پل کل تهران را و حتی کرج را دچار ترافیک کرد به طوری که من حدود 6 ساعت تا منزل را تو ترافیک بودم جای تاسفه که میگن تا 10 روز همینه