این جه حرفیه!خودرو های ما بسیار استاندارد هستند آخه چرا باید استاندارد یورو چهار رو بگیرند اینها بالاتر از این حد هستند طفلکیها بهشون هزینه اضافی تحمیل میشه!
تولید خودروهایی مانند پراید در کشور مایه تاسف است . این خودروها به هیچ عنوان شایسته مردم ایران نیست . چرا برای سوء مدیریت و سودجویی عده ای معدود ملت ایران تاوران های سنگین جانی پرداخت می کنند . بخش اعظم تبلیغات منفی دشمنان در زمینه عقب افتاده بودن ایران فقط به واسطه خودروسازی ایران نمود پیدا می کند. جوانان غرب زده هم عمدتا غرب را به واسطه اختلاف سطح خودرو ها متمدن می دانند . در همه زمینه ها و استانداردهای زندگی یا در سطح غربی ها هستیم یا جلوتر و یا اختلاف خیلی محسوس نیست . الا این صنعت خودرو .
خدایا شیعیان علی لایق بهترینند ، عنایتی بفرما تا دست این سودجویان ( به ظاهر خودروساز ) از جان و مال این مردم مظلوم کوتاه شود
باسلام جای تاسف و ناراحتی دارد در حالی که همه میدانیم خودروسازان چه پولی به جیب میزنند و این مردم بدبخت چه ها نمیخرند تو کل دنیا ماشین ارزون شده به جز ایران ماشینهای مارا کشاورهای خارجی به 1 .... ام قیمت میخرند و ماتاوانش را میپردازیم و باقیمت گزاف با هزار تا وام آقا اگر ماشین دست چندم خارجی بخریم بهترازاین است که این پاره حلبی هارا بخریم آن هم با آن مبلغ گزاف واقعا" در دیزی بازه حیای گربه کجا رفته از خدانمیترسید ازبنده خجالت نمیکشید خوب حق باشماست بیاید قیمتها راهم بالاببرید ....
تعرفه گمرکی خودروهای وارداتی را حذف کنید نتایج ذیل حاصل خواهد شد:
1-خلق الله با پول کمتر سوار اتومبیل های روز جهان خواهند شد.
2-مشکلات ایمنی،تصادفات جاده ای و آلودگی محیط زیست تا حد قابل توجه ای حل خواهد شد.
3-صرفه جوئی در سوخت و هزینه های تعمیر و نگهداری خودرو.
4-ایجاد انگیزه جهت ارتقاء کیفیت خودر های داخلی از طرف سازندگان.
ایجاد اشتغال با فعالیت نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش برند های روز جهان.(به نظرم نیروهای درگیر در این بخش از کل نیروهای فعال خودروسازان داخلی بیشتر خواهد شد.)
و.....
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
بله، تنها راه حذف تعرفه واردات خودرو هستش.
تنها در رقابت هست که کیفیت بهتر میشه. نه با دستورالعمل هایی که هیچوقت اجرا نمیشه یا ناقص اجرا میشه.