ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۸
خودرو سازی در ایران را باید متوقف کرد
باید واردات خودرو به کشور آزاد شود.
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۸
ابتدا بايد درباره الودگي هواي تهران مسائل تفكيك شود 1- عناصر تشكيل دهنده هواي تهران غير از اكسيژن شناسايي شود و دقيقا مشخص شود كدام عنصر براي بدن بيشتر مضر است 2- مسئله ترافيك و ازدحام شهري از آلودگي هواي تهران تفكيك شود 3- كارخانجات الوده كننده هوا تا شعاع 50 كيلومتري غرب و جنوب غربي تهران شناسايي شوند و مشخص شود كدام كارخانه بيشترين مواد خطرناك را درهوا منتشر مي كند. تا وقتي مباحث به هم مخلوط شده و هر كسي خود را بيگناه دانسته و گناه را به گردن ديگري بيندازد آش همينست و كاسه همان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۸
اینا که اینهمه تحریم ها را بهانه میکنند آیا قبل از تحریم ماشینی با تکنولوژی روز دنیا تولید کرده بودن؟ از وقتی چشم باز کره ام پیکان و آردی و پراید و پژو دیده ام! خوبی اش اینه که نوه هایمان بهمون پوز نمیدن که شماها چه ماشینی سوار شده بودین و ما چه ماشینی .چون قراره تا ابد این ماشینا تولید بشه!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۸
اگر به جای این تاکید کشنده برروی تولید خودروی بی کیفیت، دولت به خودرو سازها اجازه می داد به جای تولید، خودروهای استاندارد وارد کنند و سرویس و خدمات مناسب به مردم بدهند:
1- هم قیمت خودرو منصفانه تر می شد
2- هم کیفیت زندگی مردم بالاتر می رفت
3- هم آلودگی محیط زیست کمتر می شد
4- هم خودروسازها بیشتر سود می کردند
5- هم مردم کمتر هزینه بیهوده می دادند
هم ...... هم ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۸
سلام تابناک جان ببین این سوخت یورو4 رو کدوم کشور تایید کرده من گزارش تست آلمان از این سوختو دارم افتضاحه؟با این سوخت تمامی قطعات خودرو خوردگی شدید پیدا می کنن که عامل اصلی آلایندگی خودروهاست
خواهش می کنم با مدرک صحبت کنید تنها خودروساز مقصر نیست
علي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۹
بالابودن قيمت كالاهاي داخلي بخصوص كالاهاي توليدي شركت هاي وابسته به دولت عمدتا ناشي از عوامل زير است:
1-ضعف مديريتي (استفاده از مديران كم تجربه بطور مثال مديرعامل يك شركت توليد خودرو28سال سن داشت )
2-بالابودن هزينه هاي پرسنلي و پاداش مديران
3-تكنولو‍ ژي قديمي كه انرژي زيادي مصرف ميكند و وابسته به نيروي انساني است
4-پايين بودن بهره وري نيروي كار
5-انحصاري بودن تولبد داخل
6-وضع تعرفه هاي سنگين براي واردات كالا به بهانه حمايت از توليد داخل ونبود رقابت
درنتيجه مشكلات فوق قيمت تمام شده افزايش و مصرف كننده ناچار به پراخت اين هزينه هاست