سلام
1- این مدرسه 3 طبقه برای استفاده یک نفر نبوده بلکه در دو شیفت مجزا دانش آموزان تحصیل می کنند .
2- به این دانش آموز به علت داشتن بیماری صعب العلاج در شیفت مخالف جداگانه وخصوصی تدریس می شود .3- مهم اسراف دراستفاده از یک مکان بزرگ برای یک نفر نیست بلکه مهم وقت گذاشتن وبها داددن وزارت آ . پ به به یک هموطن چینی است .
با احترام - چینگ چانگ یو - آبدارچی اداره آ.پ روستای ذکر شده در چین
سیستم اموزشیشون رو ندیدین که چه اموزش هایی به بچه های ابتدایی میدادن، مطالب با حجم کم و درک و فهم عمیق ولی تو ایران 5 برابر حجم درسای ابتدایی و درک خیلی پایین تر . چون معلم نمیرسه کتابا رو تموم کنه ! جالبه با این حجم کار بالا ، طرح های مختلف هم اضافه کردن مثل طرح صبا و طرح حکمت که بدون اختصاص زنگ لازم فقط گفته اند از ساعت دیگر درس ها بزنین تا اون رو تدریس کنید! در چین دانش اموز ابتدایی طوری باهاش کار میشه که 20 عدد دو رقمی رو در یه دقیقه ذهنی جمع میزنه ( خودم مستندی در این رابطه دیدم) ولی این جا وقت نداریم ضرب و تقسیم دو عدد رو خوب به دانش اموز حالی کنیم!
تا زماني كه در كشور ما سازمان هاي آموزشي سازمان هاي مصرف كننده حساب شوند و آموزش سرمايه گذاري تلقي نشود نه وضعيت كمي و نه كيفي آموزش ما درست خواهد شد. وضعيت كيفيت آموزش ما به مراتب بدتر از كميت آن است چرا كه ما شهروند خوب تربيت نمي كنيم.