ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۸
این همه خواندیم بلاخره متوجه نشدیم این جکت چیست و چه کاری می کنه
نيما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۸
سلام الكس
جواب سوالات
قبل از هر چيز بگم من كارگر نصب بودم نه مهندس و من رو جكت زمان نصب نبودم رو كشتي DLB بودم و حالا جوابات
1-پايه رو بستر بود و داشت هوا خراب ميشد پس مهندس ها تصميم گرفتن كه كرن5000 رو جدا كنن چون به ريسكش نميارزيد(قاعده كلي اينه كه كرن5000 جكت رو تا آخر نصب نگه داره تا نصب تموم بشه و بعد ولش كنه كه شمع كوبي شروع بشه و همانطور كه گفتم هوا داشت خراب ميشد و بايد كرن5000 جدا ميشد تا مثل سال 89 سر كرن نياد)هزينه تامير كرن از جكت خيلي بالاتر و اين كرن 5000 يه سرمايه ملييه
2-بايد باشن تا هر چه زودتر پايه هارو پر كنن و جاكت در جاي خودش قرار بگيره و بتونن باياسي تانكها رو جدا كنن
3-الوارها براي حركت راحت تر پرسنل بر روي جاكت بود.
4-گفتم هوا خراب داشت ميشود و بايد كرن رو جدا ميكردن
5-زماني كه جكت رو از رو بارج ورداشتن و سي فسنينگه رو جدا كردن گذاشتن رو مختصات داده شده كه اونجا چاه نبود.و اينم از اينجا نشعت ميگيره كه قواص نميفرستن
الكس جان
كل كامنتي كه من گذاشتم فقط براي اين بود كه بگم الحمدالله كارگرامون سالم موندن و تلفاتي نداد
سفیر امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۸
بابا این همه حادثه ی فنی در اروپا هم رخ می دهد اما از اون مستند تهیه می کنند و دلالیل علمی را استخراج می کنند نه اینکه اینقدر همهمه درست کنند که مهندسین مجبور به توجیح و ... شوند.100 ها پروژه ی میلیارد دلاری را همین مهندسین انجام دادند و ارزی که قرار بوده به شرکت های انگلیسی و روسی برسه در کشور باقی مانده است حالا یه طرحم در فرآیند نصب شکست خورده.
خیلی کشورها 10سال رو پروژه های فضایی کار می کنند آخرشم می ترکه
اگه اشتباهی بوده باید بررسی شود و از تجربه ی آن بهره برد نه اینکه دنبال مقصر باشیم . به هر حال هزینه های بیت المال است و باید دقت شود