یه عمر این ملت بدبخت تاوان داده که شاید شاهد این باشیم که ما هم خودرو ساز بشیم، حالا خودرو ساز که نشدیم هیچ بلکه یه سری آدم پررو به ظاهر مدیر و پر توقع طلبکار این مردم نیز شده اند.
خدا ازشون نگذره
با كلي زحمت تو اين 5 6 سال تونستم پول جمع كنم يه پژو بخرم. اصلا ازش راضي نبودم دو ماه نيست فروختم 20ميليون ميخواستم يكي دو مليون بزارم روش مثلا پرشيا بخرم. اما همين الان بايد 6ميليون تومن ديگه جمع كنم تا بتونم همون ماشين خودمو بخرم. با حقوق 700 هزار تومني حداقل بايد 1.5پولمو پس انداز كنم تا دوباره برگردم سر جاي اولم
مسخره نيست؟
به نام خدا ای کاش مسولین بجای دخالت مستقیم در این امور به مدیریت می پرداختند که الان جای ان دارد خودروهای داخل با کمترین تولید و به نفع داخل و خارج بخورد الان فقط قیمت را بالا بردندند بدون کیفیت آن و اگر شرایط مناسبمی شد بنده بااین شرایط خودروی خارجی میخریدم تا حداقل از رفت و آمد نمایندگی آسوده باشم
با سلام
چرا 34 سال با جان ومال مردم بازي شده و نه تنها خودرو پژو و پرايد 20 سال است كه با يك مدل وكيفيت توليد ميشود بلكه خودرو ظاهرا ملي سمند نيز نه تنها قابل رقابت با خودرو هاي خارجي نيست بلكه موتور ان نيز پژو ميباشد بنابراين تنها راه مناسب آزد بودن ورود خودرو و تكنولوژي آن ميباشد كه اين امر نه تنها باعث رفاه و ايمني مردم در راندگي ميشود بلكه باعث پايين آمدن الودگي هوا ومصرف سوخت نيز ميشود
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۳
سود اصلی لگن سازان به فرانسه میرسه شما به نکته ظریفی پی بردی بازار ایران رو پژو قبضه کرده
اينارو ول كن، قيمت پرايده 2013 توليد كره رو بگو كه اگه بگي همه سكترو ميزنن. يعني ملت ما لياقت ماشين خوب و به قيمت، سوار شدن رو ندارن؟ ادامه صنعت پوچ و بي حاصل به قيمت بد بخت شدن مردم و پولدار شدن عده اي...