درجواب دوستی که از کرامات قمه حرف زده اند عرض کنم که در هند عده ای هستند که با دست جراحی میکنند. آنهادست خود را داخل شکم بیمار میکنند وبعد ازعمل، روی شکاف ایجادشده دست میکشندو همان لحظه شکاف بسته میشود. انگارکه از اول شکافی نبوده است. اتفاقا این درمانگرهای استثنایی، بت پرست هم هستند.مرتاض های بت پرستی هم هستند که ازطناب راست بالا میروند یا باچشمشان یک قطارچند تنی رانگه میدارند. آیا این کارها باعث میشود که انهارا برحق بدانیم! نه! اینها نیروهایی هستند که خداوند درون انسانها خلق کرده است. نیروهایی که باریاضت وباتمرکز برآن مسئله تبدیل به نیرویی خلاف عادت میشود. همین چند وقت پیش کسی دریکی از این کشورهای شرقی پیداشده بود که ادعای پیغمبری میکرد وهروقت اراده میکرد، از کف دست خالی اش شن می ریخت وپیروانش با ولع شن ها را برای تبرک جمع میکردند. سامری هم گوساله ای ساخت که صدامیکرد. انسان آنقدر ناشناخته است وآنقدر نیروهای خارق العاده در درونش نهفته است که به حق نام اشرف مخلوقات را گرفته است واین نیروها مختص یک نژاد خاص نیست. همه میتوانند با آموزش وتربیت روح خود، این کارها را انجام دهند. اما بالاترین نعمتی که خداوند به انسان هاداده است؛ عقل است. عقل تابتوانیم بین حقیقت وغیر حقیقت فرق بگذاریم. نبایدبا دیدن هراتفاق خارق عادتی از حقیقت واقعی دست بکشیم.نباید اگر کسی نذر قمه زنی کردو نذرش قبول شد، ادعا کنیم که قمه زنی مقدس است.چون برآورده شدن نذر، مربوط به دل آدمهاست وعنایتی که خداوند به آن آدم دارد. درسرتاسر دنیا،از بت پرست تامسلمان افرادزیادی هستند که بیماری های لاعلاج داشته اند ومعجزه وار شفایافته اند اما قمه نزده بوده اند. شفایافته اند چون دل خودرا به خداسپرده بودندو پروردگار این مصلحت را برایشان پسندیده که دعای به ظاهرغیر ممکنشان در این دنیا برآورده سازد.منتهی ما شیعیان این نعمت را داریم که موقع خواستن حاجت؛ میتوانیم کسانی را واسطه خودمان باخدا قراردهیم که بهترین بندگان جهان هستی هستندو در نزد خداوند بالاترین ارزش ها رادارند.و این نعمتی است که باید آن راهمچنان پاک ومقدس نگهداریم وآلوده خرافاتش نکنیم. به جای دل دادن به خرافات به حقیقت وجودی امام حسین علیه السلام توجه کنید.ما درمقابل خون شهدای کربلا مسؤلیم. شما ناآگاهانه به دشمنانان کمک میکنید تا انگ خرافه پرستی بر شیعه بزنند. اینطوری از خون امام حسین پاسداری میکنید؟یک نویسنده مسیحی کتاب "حسین در اندیشه مسیحی" را مینویسد وغیرمستقیم تبلیغ شیعه را میکند ودر عوض شما با ناآگاهی شیعه را آلوده خرافات میکنید تا غیرمستقیم تبلیغ علیه شیعه بکنید! به جای اصرار بر این کار، کمی هم فکرکنیدکه زنده نگهذاشتن سنت مهمتر است یا زنده نگهداشتن دین!
بهتر است مسائل را با هم قیاس نکنیم. سجده در حرم امام رضا سجده بر خدا به شکرانه زیارت است. زنجیر زدن به شکل سنتی و غیر افراطی اش (بدون تیغ) هیچ اشکالی ندارد. قمه زدن را هم آقای وحید اباحه نکردند. بیشتر از هر چیز موضوع قمه زنی موضوع وهن مذهب است. مقایسه ابلهانه آن با گاو بازی هم دیگر از آن شلوغ بازی هاست. بهتر است به محتوای مدایح و مراثی هم نگاهی بیاندازیم.
کسایی که میگید اشکال نداره هیهات هیهات که آبروی اسلام و شیعه رو بردید. عقل هم نبی است. کمی هم به ندای عقل گوش بدید. ببینید حسین (ع) کی بود. فرهنگ عاشورا چیه. برید تحقیق کنید تا معنی کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا رو بفهمید. حسین نیازی به عزاداری شما یا خدمت شما نداره. عزای اینو داشته باشید که مثل حسین باشید. برای دفاع از اسلام برخیزید نه آبروی اسلامو بریزید. وای بر شما. خدا لعنت کنه کسایی رو که این بساطو پهن کردن.
salam ! man dar canada zendegi mikonam va fek mikonam bishtar az hame bayad negarane harfe gharbia basham vali bezarid harchi mikhan began began bezarin maro maskhare konan ma emsaal maraseme sine zanio dar klisaa bargozaar kardim va bishtar az hamishe khodemoono zadim ta bebinan eshghe hossein yani chi ! dar zemn lotfan nagid hameie olama chon aksare olama ke hokme siasi nemidan manei baraie in kar nadaran ( ayatollah vahid/ayatollah sistani/ayatolla naeini va ....)
در مورد قمه زني :
1 -هر شيعه موظف به اطاعت از مرجع خود است
2- احكامي را كه حاكم جامع الشرايط حكومت اسلامي قدقن ميكند ساير مقلدين مراجع ديگر موظف به رعايت آن ميباشند
3- حرمت و حليت احكام تابع نظر كفار نميباشد زيرا مسلمين از تشبه به كفار نيز نهي شده اند چه برسد به اجراي احكام با نظر كفار
4- بايد در صورت حليت برخي از احكام از نظر مراجع و شرع مقدس با توصيه به انجام آن تفاوت قائل شد مثلا با وجود حليت تعدد ازواج براي مردان شرع مقدس به آن توصيه نكرده مگر در شرايط خاص
خداوند ما را ياري كند در حفظ و عمل به احكام نوراني اسلام و اينكه از مراجع خود جلو و عقب نيوفتيم