آقا من نمی فهمم مثلا توی پراید کیسه هوا باشه یا نباشه چه فرقی داره ؟
طرف تصادف می کنه ماشینش پودر می شه حالا کیسه هوا چه جوری می خواد کاری کنه من نمی دونم
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
کاملا درسته. کیسه هوا برای ماشین هایی است که بدنه محکم دارند و از این لحاظ مشکل ندارند.
من حاظرم خودرو دست دوم وارداتی سوار شم .ولی خودرو داخلی نه .ببینین کیفیت یک محصول در طی این چند سال چقدر افت داشته .فقط می شه تاسف خورد .و اینکه این آهن پاره ها رو نخرید .
آقای تابناک
توصیه میکنم حتما آمارهای ارائه شده از طرف پلیس راهور را مطالعه کنید که دو روز پیش نیز بخشی از آن در صدا و سیما اعلام شد 40 تا 45 درصد از تلفات فوتی تصادفات مربوط به عابران پیاده است . الباقی هم بخش زیادی به مشکلات جاده و عدم رعایت قوانین از سوی رانندگان عزیز برمیگردد. اما واقعیت این است که از وقتی نیروی انتظامی قوانین را سختگیرانه تر اجرا کرد آمار تصادفات بشدت کاهش پیدا کرد. اغلب تصادفات منجر به فوت مربوط به سن 19 تا 24 سال میباشد که شور جوانی اجازه رعایت قوانین را از آنها گرفته. شما ببینید در نیویورک و یا در عربستان برای اجرای قوانین از چه راهکارهائی استفاده میشد.
اگر ما دلمان برای مردم میسوزد راههای بهتر، سریعتر و کم هزینه تر هم برای کاهش تلفات وجود دارد .
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
خوب که چی؟ یعنی کیسه هوا به درد نمیخوره؟
فرافکنی میکنی ها!
مجید
||
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
داداش چرا صورت مساله رو پاک میکنی؟ ینی مردم حق ندارن خودروی ایمن سوار بشن!؟
ولش کن خیلی هم خوب خودرو هایی هستند مثل این ماشین قراضه های آمریکایی که دیروز گفته بودی که نیستند هفت هشت تا کیسه هوا داشته باشه .باید تو خودرو های ایرانی چند تا دستگیره اضافه بگذارند تا موقع تصادف سرنشینان سفت به اونها بچسبند !
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
بدبختي اينجاست که اگه يه کم دستگيره پرايد محکمتر بکشي کنده ميشه.