متاسفانه شاهد این جور تصادفها زیاد هستیم ،چه در اتوبانها چه در جاده،چک نکردن اتوبوس وراننده در ترمینالهای مسافر بری لاستیکهای چینی،وسرعت زیاد اتوبوسها ورانندههایی که صلاحیت رانندگی ندارند وپذیرفته می شوند .بارها وبارها این حوادث تکرار میشوند وما ایرانیها فقط بلدیم ابعد از وقوع هر حادثه ای تاسف بخوریم این حادثه هم تمام شد باید منتظر حادثه های بعدی هم باشیم.باید عزای عمومی اعلام بشه برای تسلای بازماندگان.......
برای ممانعت از آتش سوزی و ایمنی باید:
1- مخرن سوخت اتوبوسهای اسکانیا در وسط محل اثاثیه مسافرین طراحی و نصب شود
2- سیستم اطفاء حریق اتوماتیک در اتوبوسهاطراحی شود
3-در بدنه اتوبوسها درب های اضطرای ایجاد شود
شما بیاید جاده بین استانی بروجن -لردگان و آمار تصادفاتش و ببینید کیفیت جاده و عرض اون که واقعآ بسیار جای تعریف دارد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
عرض تسلیت
من هفته ای دو بار در اتوبان قم تردد دارم. لاین وسط در تملک اسکانیا هاست. وقتی پشت سرت قرار میگیرند بطرز وحشتناکی چراغ و بوق میزنند. اگر یک لحظه فقط یکلحظه راه برایشان باز نشود/ برای تنبیه راننده سواری با فاصله چند سانتی از کنارت رد میشوند تا دیگر جرات نکنی در قلمروشان وارد شوی. این علت اساسی تصادف اتوبوسهاست. در اتوبان دنبال پرتقال فروش نگردید
آخه چه خبره چرابايد سرعت اتوبوس ماشين به اين گندگي 120كيلومتر در ساعت باشه وقتي داري تولاين وسط رانندگي ميكني يه دفعه از پشت سر همچين بوق ميزنه كه آدم كلش از جاش ميپره.مامورين عزيز جاي اتوبوس توي لاين اوله با سرعت 100نه لاين وسط