وقتی قیمت یک حلقه لاستیک طی چند ماه به شش برابر می رسه، دور از انتظار نیست که راننده تا زمان ترکیدنش اقدام به تعویض نکند! جدی مسئولیت جانباختن این هموطنان بی گناه با کیست؟
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
عزیزم اینا همش توجیهه وگرنه قیمت بلیط هم بالا رفته
بنظرم شرکتهایه مسافربری و باربری باید از لحاظ کنترل فنی خودروها حساسیت و دقت بیشتری به خرج دهند و مسئولین فنی این شرکتها قبل و بعد از انجام هر سرویس خودرو را کاملاً بازرسی فنی نمایند ، البته علت اصلیه سانحه ترکیدن لاستیک نیست و صد در صد سرعت اتوبوسی که به گارد ریل برخورد کرده بسیار زیاد بوده که راننده پس از ترکیدن لاستیک نتونسته ماشینو کنترل کنه .
خودرو ساز و لاستیک ساز و وارد کننده همه با ارائه محصول بی کیفیت بفکر منافع خود هستند و دستگاه های نظارتی کاملا در خواب
و این وسط مردم هستند که باید هزینه بدهند
پاسخ ها
آرش
||
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
چرانقش رانندگان بی کیفیت رو در نظر نمی گیرید؟ تو لاین وسط میان ولی باچه سرعتی! مرتب هم چراغ می زنند تا همه کنار برن آقا رد بشن.
ناشناس
||
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
پلیس برای اتوبوس قانون مشخصی داره
اتوبوس به لاین سمت چپ نمیتونه بره و در لاین وسط حداکثر 110 کیلومتر میتونه سرعت بگیره تا اونجا که من تو جاده دیدم معمولا اتوبوسها با همین سرعت در لاین وسط حرکت میکنند نه بیشتر و چراغ زدن اونها هم بخاطر اینه که بعضی راننده ها باسرعت خیلی کمتر به لاین وسط میان و عملا لاین وسط اتوبان رو بلا استفاده میکنند
ناشناس
||
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
آرش راست می گه
ناشناس
||
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
بله آرش راست میگه اتوبوس ها رعایت سرعت و لاین رو نمی کنند.
ناشناس
||
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
اتفاقا ارشراست ميگه من خودم تو اتوبان قم لاين وست رو با سرعت 120 داشتم ميومد يك لحظه بوق اتوبوس باعث شد من از آينه به عقبنگاه كنم راننده اتوبوس انگار مي خواست بياد روي ماشين ازحولم ماشين رو كشيدم لاين كندرو راننده اتوبوس از من كه رد كرد با ماشين جلويي هم همين كارو ميكرد فكر ميكنم اينا مثلا ميخوانبااين كار راه رو براي خودشون باز كنن ولي نمي دونن كه باجون مردم دارن بازي ميكنن
چرا بین ریل گارد ها بلوک سیمانی نیست تا از ورود خودرو به مسیر مقابل جلوگیری کند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
به همین راحتی؟
اشكان
||
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
بايد ديد كه گاردريل از نوع سه موجي بوده يا دو موجي. گاردريل سه موجي استحكام بالايي داره وميتونه از ورود خودرو به مسير مقابل و يا موارد ديگر جلوگيري بكنه. نا اونجايي كه من اطلاع دارم قرار بود تو همين مسير از نوع سه موجي گاردريل استفاده بشه.
ناشناس
||
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
بلوك هاي سيماني يا همان نيوجرسي ها نه تنها شدت حادثه را در برخورد كم نمي كنند بلكه باعث خسارت دو برابري مي شوند. چون مانند گارد ريل حالت ضربه گيري نداشته و به صورت جسم صلب عمل ميكنند و ضربه وارد شده را با همان شدت باز مي گردانند. شايد وجود بلوك تو اين تصادف خاص موجب كاهش تلفات ميشد ولي در طولاني مدت خسارت تصادفات نيوجرسي ها در مقايسه با گاردريل چند برابر خواهد شد
ناشناس
||
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
پیشنهاد خیلی خوبیه
یادم میاد که سالها پیش جاده چالوس هم هیچ چیزی برای پرت نشدن خودرو به دره نداشت اما سقوط یک اتوبوس به دریاچه سد کرج باعث شد بفکر بیفتن و بلوکهای سیمانی کنار این جاده کار بذارن
امیدوارم بین گارد ریل ها هم بلوک سیمانی کار بذارن تا دیگه شاهد چنین مواردی نباشیم