هدف اصلي از خصوصي سازي و اصل ٤٤ توسعه فضاي رقابت ، افزايش راندمان و كيفيت و همچنين كاهش هزينه ها بوده است وليكن مالكيت و مديريت جديد شركت مخابرات فقط با گران كردن خدمات انحصاري خود باعث ايجاد درامد مازاد براي مخابرات شده است و كيفيت خدمات ان به علت عدم سرمايه گذاري لازم و عدم توسعه كيفي شديدا سقوط كرده است
چرا مدير محترم روابط عمومي شركت مخابرات صحبتي از كوتاه كردن زمان پالس تلفن كه همان گران كردن مخفيانه و دور از چشم مردم است نمي كنند
شركت هاي اقماري متعددي توسط مديران جديد شركت مخابرات ايجاد و يا خريداري شده است و سعي مي شود سود و درامد مخابرات از طريق آنها خارج شود تا سهم قانوني دولت به كمترين مقدار برسد.
بنده به عنوان یک کارمندساده پایین دستی مخابرات یک سوال ازسایت تابناک دارم آیاوقتی خصوصی سازی انجام شدبایدشرکت خصوصی شده رارهاوبرعلیه آن موضع گیری کردآیاتمام کالاهاوخدمات وهزینه های مخابرات وجامعه از10سال پیش چندبرابرشده است ؟چرابه صورت کارشناسی شده حمایت نمی کنیدازافزایش معقول تعرفه های مخابرات هماهنگ باکل بخشهای اقتصادی وقتی کالاهای مصرفی این شرکت ازقبیل کابل برق مصرفی گازآب هزینه های پیمانکاری وپرسنلی چندبرابرشده است آیامخابرات بااین همه گرانیهاقادربه سرپاایستادن هماهنگ شدن باجامعه جهانی که هیچ باجامعه ایرانی خواهدبود؟!!!!!شایدفکرمی کنیدمخابرات به ماوراءالطبیعه مرتبط است ؟!!!
چرا مدير محترم روابط عمومي شركت مخابرات صحبتي از كوتاه كردن زمان پالس تلفن كه همان گران كردن مخفيانه و دور از چشم مردم است نمي كنند
شركت هاي اقماري متعددي توسط مديران جديد شركت مخابرات ايجاد و يا خريداري شده است و سعي مي شود سود و درامد مخابرات از طريق آنها خارج شود تا سهم قانوني دولت به كمترين مقدار برسد.