من تو مسیر تهران آستارا تردد میکنم. شما حتما چیزی بنام شیب پیچ را میشناسید. در به اصطلاح آزاد راه قزوین رشت قضیه برعکس است یعنی سر پیچها آسفالت نشست کرده بعد از 2سال! و هر بار شاهد پرواز ماشینها روی ماشین سمت چپی شان در سر پیچها هستم و سمت چپی روی گاردریل! و از همه بدتر از منجیل تا رودبار که ترافیک چند استان و ترانزیت روی یک باربکه است باور کنید با همه دقتی که میکنم هر 6ماه تبق کج میکنم و...
این جاده دزفول شوشتر یکی از بدترین جاده های ایران بهتر بگم جاده مرگ پر از کارگاههای شن و ماسه که خدا وکیلی از هر 10 ماشین تو جاده 5 تاش تریلر که بر بردن 1 بار بیشتر حاظرن جون مردم به خطر بندازن سراسر این جاده حتی 1 تپا یالای 5متر هم نیست که پرژه دو باند کردنش حداقل 20 ساله که داره انجام میشه حلا اگر تهران بود دو طبقه هم میشد من خودم تو این جاده تصادف کردم هیچ شونه جاده برا فرار نداره آقایان آمدن خودشون گول زدن شونه جاده آسفالت درجه7 زدن که جادرو عریض کنن که پز بدن کار کردیم غافل از این که راه فرار به ماشین های بیپناه در برابر غول های ماسه کش بستن چه باید گفت از خوزستان محروم با دریای ثروت نفتش که قیرش هم گیرش نمیاد که آسفالتی به جادههای داغونش بزنن این ضالح شهر که شده قتلگاه هر روز یک اتفاق جدید داره روبروی کارخانه لاستیک خوزستان که قربونش برم شخمه و کسی هم نیست به دادش برسه جالبتر بکم عصر که میشه غولبیابونیای شن کش برا زدن اضافه بار و فرار از پلس میان تو جاده و دمار از روزگار آسفالت و ماشینهای سواری در میارن حالا نماینده ما تازه یادش آمده شهری داره و دیاری نیازی به شکایت نیست فکرکنم با یک رای زنی ساده بشه بودجه گرفت و این جاده مرگ که کمتر از یک سال بشه دو باندش کرد مشکلش حل بشه بیچار این دانشجوهای شوشتر و دزفول که هر روز جونشون میگیرن تو دستشون و تو این جاده مرگ میرن مینن
جاده یزد شیراز از ابرکوه تا دو راهی سورمق چندین سال است باند دوم آماده شده ولی افتتاح نمی شود و فعلا یک بانده با ترافیک زیاد و خطرناک است مسئولین محترم مشکل افتتاح باند دوم را حل کنند
با سلام و احترام
در تصادفات جاده ای سه عامل انسان , راه و وسیله نقلیه دخالت دارند که نقش عامل انسانی به تنهایی بیش از 75 درصد می باشد.با توجه به نقش کمتر از 10 درصدی راه در تصادفات اگر تمامی جاده ها هم دو بانده گردند باز هم هیچ اثری در کاهش 75 درصد علت عمده تصادفات که عامل انسانی است نخواهد داشت.
نکته: مگر محور قم تهران دو بانده نبود ؟
اتفاقا من این نماینده رو خوب میشناسم،ایشون هم در زمان دولتهای نهم و دهم هم الان همیشه مصاحبه هاش ونطقهاش مستقل و کوبنده بوده و باعث افتخارمردم خوزستانه که به هیچ گروهی تعلق خاطرنداره
فرهنگ رانندگی در ایران زیر صفر است اگر جاده 3 متر هم باشد قانون را رعایت کنند هیچ حادثه ای رخ نمیدهد من سواری دارم نیم ساعت با ماشین در شهر و خیابان کار داشته باشم در عرض این نیم ساعت آنقدر این جوانهای ابرو برداشته و رانندگان تاکسی اعصاب آدم را بکلی خراب میکنند تا اینکه از رانندگی منصرف میشوم جاده مقصر نیست سرعت رعایت نمیشود والسلام !
در محور تهران تا امام زاده هاشم سالانه در دوره تعطیلات عید نوروز ، تلفات زیادی را شاهد بودیم ولی از اولین سالی که جاده آن تبدیل به بزرگراه فقط پنج نفر زخمی شدند که نتیجه میگیرم که "
در کمتر از یکسال تمام رانندگان قانون را رعایت می کنند و کلا همه رانندگی شون خیلی خوب شد!"
بهتون میگم. وقتی خون بیشتر از 15 آدم نگونبخت توی قسمتی از جاده ریخته بشه بعد به اون قسمت از جاده میگن نقاط حادثه خیز!!!!!!!
وتازه بعدش که میبینن گندش در اومده سعی میکنن اون قسمتو درستش کنن ولی واقعا قبلش نمیشه اون نقاط رو شناسایی کرد!!!!!!!!!!