چرخهاي هواپيما باز نميشده مسير تهران رو رفته و پايين كار ميكرند بالاخره تعميرش كردند و باز شده و در تهران فرود آمدند . اين كارها در هواپيماهاي 38 ساله ما كاملا طبيعي است و نبايد گله كرد . هنرمند كساني هستند كه به اين هواپيما ها سوار ميشند .من كه جرات نميكنم راضي هستم با ماشين و اتوبوس و قطار يا سينه خيز برم اما سوار اينها نشم . مسافرين اين هواپيما ها بايد جايزه گينس رو بگيرند واقعا حقشونه و نترسترين مردمان هستند . آفرين به اين جرات و جسارت و شجاعت ... شايد مهندسين آمريكايي كارخونه سازنده ترجيح بدند زير گيوتين برن اما سوار اينها نشند چون ميدونند عنده خطره يا عنده بازي كردن با عزرائيله ...
متاسفانه مسئولین هیچگاه پاسخگو نبوده و نیستند و دراینگونه موارد برخورد بسیار بی ادبانه پرسنل ایران ایر مزید بر علت است .نه تنها پاسخگو نیستند بلکه از مسافر بلاتکلیف طلیکار هم هستند!!!
واى كه ما ايرانى ها چقدر از هوانوردى بيخبريم
هواى فرودگاه دقيقا به هواپيمايى ربط داره مثل
سرعت و جهت باد ، ديد خلبان، ارتفاع ابر از سطح زمين، وضيت باند ( برف يخ ).
همه اينها و هواپيماهاى قديمى ، تحريم يدكى و بى اعتنايى هايه معمول مسئولان ايرانى نسبت مشتريان رو در يك قابلمه بجوشانيد ميشود اينى كه ميبينيد.