من که به عنوان یک مشهدی باید اذعان کنم که هیچگاه برخورد خوبی از بدو ورود تا خروج از این فرودگاه ،از کارکنان ندیده ام.البته این مشکل تقریبا در همه فرودگاهها است اما در مشهد به مراتب شدید تر به چشم می خورد.
اگر سامانه پیامکی در فرودگاهها راه اندازی شود و وضعیت پروازها یی که لغو میشود به مسافرینی که بلیت گرفته اند اطلاع داده شود می تواند به کاهش سردرگمی مسافرین در چنین مواقعی کمک نماید.
الان از دیروز برنامه پرواز های فرودگاه مشهد به روز نشده و بدترین خدمات زمینی در فرودگاه مشهده. تمامی پروتزها فقط به خاطر خدمات بد زمینی مثل تحویل چمدانها تحویل سوخت و .... تاخیر داره و کسی هم پاسخگو نیست
من 3 سال تقریبا هر هفته به مشهد می رفتم کاملا دروغ می گه هر وقت مشکلی بوده اعتراض کردیم گفتن به ما ربطی نداره و یا گفتن که برید پلیس فرودگاه شکایت کنید تا رسیدگی شود. اینم یعنی ... هیچوقت رسیدگی نکردند
سلام .قریب 20 سال هست که بنا به موقعیت خانوادگی و کاری از فرودگاه مشهد(چه پرواز ورودی و چه پرواز خروجی به تهران و سایر نقاط دیگر) استفاده کرده ام و باید گفت که مشکل سرویس دهی و بی نظمی و ضعف مدیریت در آنجا ریشه ایست و ظاهرا هر چه هم انتقاد شود کمتر مورد توجه قرار میگیرد.!این را بدون تعارف باید گفت که مناسبات حاکم بر آنجا و مدیریت حاکم بر این فرودگاه و نبود ادمهای پاسخگو به مشکلات در طول این چندین سال هیچ شباهتی به فرودگاه ،انهم فرودگاهی مثل مشهد مقدس نداشته و بیشتر به مدیریت ترمینال مسافربری و گاراژهای دهه 30 و 40 شباهت دارد.
آقا این حرفا الکیه..بنده خودم در فرودگاه مشغولم..سالن خارجی که دروازه ورود مسافران به مشهد است و ازاهمیت بالایی برخوردار میباشد،افتضاحه است..از وضعیت نظافت سزویسهاتا سرمای سالن علی الخصوص قسمت ورودی.از موشهای دستشویی ها هم نگم بهتره که تابه امروز چندین مورد موشها به میان مسافران اومده و صدای جیغ مسافران را دیده ایم..وقس علی هذا.البته هیچ کدام از وعده های مدیران هم عملی نگردیده.از همه بدتر هم ایجاد کترینگ زیر سالن پروازهای خارجی است که از صبح بوی پیاز داغ و قرمه سبزی تمام سالن را برمیداره.