نبودن قوانین در زمینه حق نشر و شهرت باعث این میشه.اگر مجریان براحتی وبدون پارتی بازی وارد تلوزیون شوند ومشروط به پرداخت 50 درصد کارهای خارج از تلوزیون به سیما شوند ببینید چه مجریان قابل فراوانی که حاظرند فی سبیل الله کار کنند و حتی 90 درصد درامدخارج سیما را هم صرف کمیته امداد کنند.
بليط عمو ...توي اهواز نفري 15هزار تومان براي يك ساعت بود براي يك خانواده 4نفري مبلغ 60هزارتومان بود اين برنامه از ساعت 10صبح تا 10شب ادامه داشت .چه پولهايي براي همينه كه خيلي از هنر پيشه شيفت كردن بطرف برنامه كودك
خیلی متاسفم که فرهنگ مصرف کنندگی صرف وغلبه پول و تجارت برآمورش در برنامه ها و سیاست های صداو سیما برتری دارد . و بیچاره ما و بچه های ما .
ما که فرهنگ تلویزیون ما در زمان کودکی جنگ و شهادت بود الان درگیر ماشین فلان و خانه با مشخصات آنچنانی هستیم و به مسایل فرهنگی حساسیت خاصی نداریم .
ببین بچه های ما چه خواهند شد .
کجا هستند عزیزانی که برای هر خبر کوچک سیاسی هزار تا نظر دارند .
عزیزان نظری در خصوص آنجه که درذهن و باور کودکان ما به عنوان برنامه کودک جای میدهند ندارید؟؟؟؟
با سپاس از درج این مطلب
1- تبلیغات رگبار گونه در برنامه های کودکان
2- معرفی شماره تلفنهای گویا و کاسبی در لوای این مساله (و البته ضربه به اقتصاد خانواده)
3- پخش برنامه مستقیم انواع قرعه کشی ها
4- پخش مستقیم پرواز هواپیمایی ...
5- مصاحبه با کارآفرینان و در واقع معرفی و بازاریابی محصولات آنها
6- تهیه برنامه های فرهنگ سازی با تاکید بر پخش و معرفی یک برند خاص
و ......
نمونه هایی است از صدها توهین به شعور بینندگان بیچاره . یاد شبکه های ماهواره ای می افتم که از کلیه زوایای تصویر برای پخش تبلیغ استفاده میکنند البته با این تفاوت که آنها بودجه ای از بیت المال دریافت نمی کنند.