از وقتیکه برای پزشک شدن ریاضی خواندن در این کشور مد شد، از وقتیکه هزینۀ دیه و کفن و دفن به صرفه تر از معالجۀ مصدوم و حمایتهای بعد از درمان است . از وقتیکه برای مشاغل (مردم تماس) مثل رانندگی اتوبوس عمومی تستهای روانشناسی کنار گذاشته میشود از وقتیکه ..... وضع بهتر از این نخواهد شد.
اولا که سرعت سنج اتوبوسا به مایله نه به کیلومتر وو 50 مایل احتمالا بوده که برای رمپ سرعت زیادیه. دوما رانندگان اتوبوس واقعا دیوانه وار و با سرعت بالا رانندگی میکنند و هیچ کس جرات تذکر ندارد چون لج میکنند و بدتر میروند. بارها شاهد زیر گرفتن عابر موتور سوار دوچرخه سوار و... توسط اتوبوسهای خط ولیعصر بوده ام و متاسفانه هیچ کس پاسخ گو نیست
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۸
موتورسوارو دوچرخه سواری که هنوز نمیدونه خط مخصوص اتوبوس چیه خودش مقصره ..... حتما که نباید حکم اعدام برای ورود به خط ویژه بزارن که اینها بفهمن اون تو براشون امن نیست !
اغلب اتوبوسهای عمومی در حقیقت اتوبوس نیستند بلکه ارابه مرگ هستند که با سرعتهای جنونی و ترمزهای ناگهانی و هیستریک راننده ها مسافر بدبخت را بیچاره می کنند. کسی هم نیست که پیگری کند و پاسخگو باشد.
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۸
فرهنگ رانندگی در ایران باعث ترمزهای ناگهانی و به قول شما هیستریک و سرعت غیر مجاز میشه و فقط راننده اتوبوسها مقصر نیستند همین من و شما هم مقصریم ..... خود شما نمیچسبونی پشت ماشین جلویی و بوق و چراغ!؟!!! همین شما با سرعت 30 کیلوکتر میری تو خروجی اتوبان ؟ اگر اون اتوبوس فرضا با 30 کیلومتر حرکت کنه همین شما نوعی پشتش بوق و چراغکش نمیکنی ؟!!!
ناشناس
||
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۸
شما حتما سوار اتوبوسهای اون مسیر نشدین اتوبوسهاش عالی هستن نو و حتی کولرشونم تابستون روشنه و همیشه خلوته واقعا باورم نمیشه خدا در گذشتگان رو رحمت کنه
کیو ؟ بقیه مسافران ؟ یا راننده نگون بخت ؟ یا مدیر شرکت؟ یا مدیر عامل اتوبوسرانی ؟ یا شهردار تهران؟ یا وزیر مسکن و شهر سازی ؟ یا وزیر صنعت و معدن ؟ یا معون راهنمایی رانندگی یا تک تک شهروندان ؟؟؟؟؟؟؟ کیو ؟