هواپیمایی ایرانی و پریدن و لحظه ای مرگ و خاموشی و بدرود همه رویاها و همه خوشی ها و سکوت مطلق و هر که آيد به جهان اهل فنا خواهد بود
آن كه پاينده وباقيست خــدا خواهد بود
به بازماندگان عزیزان از دست رفته در این حادثه تسلیت میگم
اما :
1 - اگر هواپیما به محض تیک آف دچار مشکل شده باید تیم فنی که قبل از پرواز هواپیما را چک می کنند و اجازه پرواز صادر می کنند پاسخگو باشند ...
چطور ممکن است موتور سالم به محض تیک آف دچار مشکل بشه ؟!
2 - فرودگاه های قدیمی مثل مهرآباد باید از بافت شهری خارج بشن چون هم ساکنان اطراف آلودگی کننده و خطر ناک هستند هم در چنین حوادثی امکان فرود اضطراری را از خلبان می گیرند !!
شاید اگر فرودگاه در دشت های باز قرار داشت تعداد کشته ها ی این فاجعه بسیار کمتر از این می شد ...
امیدوارم با نوسازی ناوگان هوایی دیگر شاهد چنین حوادث غم انگیزی نباشیم
2 سقوط قبلی این هواپیما هم بخاطر واماندگی موتور و از کارافتادن اون بوده
ظاهرا هواپیما وزن سنگینی داشته که موتورها نتونستن نیروی کافی برای جلو بردن و نیروی برا ایجاد کنن
خلبان هواپیما هم احتمالا پس از از دست دادن موتور با گردش به سمت موتور مرده برای رسیدن مجدد به فرودگاه تلاش کرده و به دلیل گردش در سمت موتور مرده دچار crosswind و نهایتا stall شده و با پایین اومده به دیوار برخورد کرده
چرا هیچ کس در ایران به فکر جان مردم نیست؟
تا کی سوار هواپیماهای فرسوده بشیم
استفاده از بویینگ md که جزو پرحادثه هاست، انتونوف 140 در حقیقت یک هواپیمای توربوپراپ برای فواصل نزدیک بود و اصلا برای کشورمون توجیه اقتصادی نداشت
واقعا به بازماندگان حادثه تسلیت میگم
این هواپیما زمانی که سالمه اسمش "ایران 140" هست، زمانی که سقوط می کنه میشه "آنتونوف 140"
عجب !!!!!!!!!!
خداوند جان باختگان را بیامرزد و به خانواده های آنها صبر عنایت فرمایند ان شاالله
پاسخ ها
محسن
||
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
اتفاقا تا ظهر می گفتن، آنتونف 140. از بعد از ظهر همه بخشای خبری می گن ایران 140. بالاخره نباید آب تو دل دولت فخیمه روسیه تکون بخوره...