واقعییت را خیلی خوب به قلم درآورده اید. متشکرم، با این که خیلی کم به این پاساژ مراجعه میکنم ولی همون چند باری هم که در گذشته به آنجا رفته ام واقعا از برخورد بد اون کسبه و عدم احترام به مشتری و اظهارات غیر کارشناسی و سود جویانه آنها اعصابم خرد شده بود. خوشحال شدم از اینکه اینجا اطلاع رسانی کردید. بازم تشکر
من كه فقط براي ديدن ميرم اونجا و هيچ وقت ازشون هيچي نخريدم . البته طبقه پايين براي خريد flip case بد نيست و همچنين قاب گوشي البته پس از كلي چرخ زدن و پرس و جو براي پيدا كردن بهترين قيمت
جالبه که بالاخره یکی پیدا شد در این مورد حرفی بزنه.من خودم همیشه موقع خرید گوشی مجبورم چند ساعت وقت بگذارم.از اول هم به فروشنده تاکید میکنم که یک گوشی بدون نرم افزار و رجیستر و ... میخوام و البته اکثرا زیر بار نمیرن و کلی باید وقت بگذارم.تو یه مورد فروشنده هرچی گفت قبول نکردم آخرش گفت لااقل 70 تومن بده گارانتی گوشی رو ثبت کنم.جالب اینجاست که وقت از خرید منصرف میشی فروشنده میگه هیچ مغاره ای گوشی رو بدون این چیزا بهت نمیفروشه! در مورد اطلاع و سواد فروشنده ها هم راست میگید اکثرا هیچ اطلاعی در مورد گوشی موبایل ندارن و من دیدم موقع نوشتن فاکتور حتا اسم برند گوشی رو هم بلد نیستن بنویسن.
لذت بخش ترین کاری که اونجا کردم این بود که بعد از به توافق رسیدن با فروشنده سر قیمت و باز شدن پک گوشی , فروشنده گفت باید نرم افزار بریزی , گفتم نمیخوام! اگر ناراحتی خداحافظ !!! کلی حالش گرفته شد :)
پاسخ ها
اسماعیل
||
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
بعضی فروشندگان قبل از باز کردن جعبه گوشی سیم کارت خودت را برای تست از شما می گیرند تا گرویی داشته باشند