سلام من مسافر پرواز شرکت ... از دبی به نهران بودم متاسفانه بعد از ورود به فرودگاه دبی دو نفر که نماینده شرکت....بودند به اطلاع دادند که پرواز چارتر.... کنسل شده و شما باید با پرواز.... ساعت 6.30 عصر بیاید وقتی با اعتراض به آنها گفتیم که حداقل تدارک پذیرایی ببینید با فحاشی و بی ادبی نماینده ....روبرو شدیم که به مسافران میگفتند دادو بیداد نکنید ما 10 ساله کارمون اینه و برامون عادی شده و شروع کردن به حرفهایی که جای نقل آن نیست تا جایی که مسافران شروع به فیلمبرداری با موبایلهای خود کردند که در این حین آنها بسمت پلیس دبی رفتند و آنها هم تعدادی از مسافران را با خود بدند در ضمن شرکت ... هم 1.30 تاخیر کرد و در نتیجه مجموع تاخیر 9 ساعت شد که دریغ از یک معذرت خواهی ویا اهدای یک آب معدنی
پاسخ ها
.....
||
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
من هم به عنوان..... با آقای .... در مورد خبر برخورد ... با .... بصورت کامل....ام و امیدوارممشکلات.... به همین.... بصورت.... ، .....شود
هما
||
۰۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
با سپاس فراوان از جنابان که بساط خنده ی مارا فراهم نمودید.پایدارو سعادتمند باشید
باید دست به دست هم دهیم و اینگونه اعتراض ها را بیشتر کنیم تا خسارت بیشتری به پروازهای که با تاخیر انجام میشه بزنیم تا یه فکر اساسی برای این وضعیت انجام بشه
تابناک و مردمی که از این اقدام خوششان آمده باید توجه کنند:
1- تاخیر در پرواز بر طبق قانون، تا حد مشخصی مجاز است . در این مدت مجاز، شرکت هواپیمایی باید علاوه بر پذیرایی و اسکان و غذا، خسارت تاخیر در بلیط با مبداء شهر مقصد را هم بپردازد! یعنی اگر قرار بوده که شما از مقصد ، با پرواز دیگری عازم جای دیگری شوید و این تاخیر آن را بر هم زده باشد
2- تمام یا اغلب پروازهای ایران، از نوع اجاره ای (چارتر) هستند که در این نوع پرواز، مسافر با شرکت هواپیمایی طرف نیست و بلکه با اجاره کننده هواپیما طرف است. هیچ یک از آن حقوق مذکور را هم ندارد.
3- چنانچه این نوع اعتراض باب شود، شرکتهای هواپیمایی راه حل ساده تری را برمی گزینند. و آن لغو پرواز است. برای لغو پرواز، خسارات کمی پیش بینی شده و شما هم حتی با تاخیر به مقصد نمی رسی!
4- با توجه به کمبود ایرلاین و صندلی پروازی در ایران، و تاثیر تحریمها باید این مشکل را تحمل کرد تا فرصتی دیگر