دیگه نباید از مسئولان انتظار داشت مردم باید خودشون به هر عملی عکسالعمل نشون بدن اگه هواپیما تاخیر کرد همگی موقع پیاده شدن پیادهدنشن یا وقتی مرغ گرون میشه تا یه ماه مرغ نگیرن تا مرغا فاسد شه.
من کارمند ترافیک یکی از همین ایرلاین ها هستم . باید بگم که هر کسی جای مسافر باشه با 1 یا 2 ساعت تاخیر کلافه می شود و با شنیدن جواب های نا مشخص از زمان انجام پرواز عصبی تر خواهد شد. ولی در آنسوی قضیه کارمندان بی گناه همین ایرلاین ها هستند که مورد خشم و بی احترامی مردم واقع می شوند بی انکه تقصیری داشته باشند . سوالم ایجاست کارمندانی که خود از این بی مدیریتی فشارها را تحمل می کنند و مسولین هم می دانند وضعیت تاخیر ها را و هیچ کاری نمی کنند چگونه جواب مسافرین عزیز را بدهند ؟؟؟ و این کار درستی نیست کارمندانی که خود از جنس مردم هستند و تنها به جرم این که لباس آن ایرلاین را پوشیده اند مورد بی احترامی و حتی درگیری فیزکی و زبانی مسافرین قرار بگیرند. تابناک جان این بعد قضیه را هم بازتاب بده. سپاس
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
ترافیک که کارمند نداره. علاف داره!
ناشناس
||
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
تا وقتی که شما با پول ما دارید برای ایرلاین کارمی کنید، باید پاسخگو هم باشید.