بسیار کار خوبی کرد تا در س عبرتی برای اسیدپاش ها باشد . انشالله. بینید حکم خدا باید اجرا شود چرا مثلا در عربستان کسی دزدی نمی کند چون مطمئن است که سریعا حکم خدا اجرا می شود. والا ادم بد و دزد همه جا پیدا می شود.
مثلا باید خوشحال باشیم؟ یک ناقص دیگر به جمعیت کشور اضافه شد.
پاسخ ها
ناشناس
||
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
اگر این یه نفر عبرت دیگران نشه و بقول شما ناقص اضافه نشه چه بسا یه ادم بی گناه دیگه قربانی این جنایت بشه و ائنطوری هم یه نفر بدون هیچ فایدهای ناقص شده پس در قصاص عبرت است
احمد
||
۰۶:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
اگه از خانواده خودت بود اینقد روشنفکرمیشدی
مرگ خوبه برا همسایه نه
ناشناس
||
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
اگه در جریان اسید پاشی بهرامی یه نفر ناقص به مملکت اضافه می شد الان 50 تا ناقص اضافه نداشتیم
عسل
||
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
تابی تصاعدی حساب کردن + و - تو حلقم :)
ناشناس
||
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
این ناقص باعث میشه از شدت ناقص کردن مردم جلوگیری بشه
بابک
||
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
این که قصاص باعث کاهش اون جرم میشه تفکر اشتباهیه، خواهش می کنید سعی کنید به این پدیده ها این قدر ساده نگاه نکنید
علی
||
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
تجربه نشون داده این احکام بازدارنده نیست. کاش این همه تلاش جهت راضی کردن شاکی انجام میشد تا این حکم اجرا نشه
وقتی شخص اسید پاش این خشونت بی حد رو در قبال قربانی متحمل میشه این صحنه هایی دردناک هم پیش می آید هم عملش قبیح و خشن بوده هم انسان علاقه ای به دنبال کردن نحوه قصاصش نداره واقعا از خدا شرمنده میشم
اگر از روز اول این کار بسیار شنیع و پست با قصاص جواب داده میشد و با گذشتهای بی مورد مواجه نمیشد ، الان اینقدر شاهد اسید پاشی نبودیم . ترحم و گذشت در این مورد ، ظلم در حق کل مردم بی گناه است . ترحم بر پلنگ تیز دندان ، ستمکاری بود بر گوسفندان .
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
الانه کسی که پلنگ را بکشد اعدام میشود این شعر عاطفی شده
اگر اجرای قصاص را علمای دین بروز کنند به صواب نزدیک تر است. غیر از اینکه پس از اجرای حکم دو خانواده آسیب می بینند، قصاص عضو موجب تحمیل معلولین بیشتر به جامعه شده و هزینه های عمومی مراقبت از ناتوانان را افزایش می دهد. در زمان های دور دولت ها نسبت به معلولیت در جامعه بی تفاوت بودند به همین دلیل قصاص برای جامعه آنروز تنها به فکر فرونشاند خشم قربانیان بود.
پاسخ ها
ناشناس
||
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
اول که قصاص نظر خداست نه دولت ها. ثانیاً مراقبت از محکومین قصاص به عهده جامعه نیست