ضمن تاكيد بر رعايت سرعت مطمئنه يادآور ميشويم كيفيت نامطلوب رو سازي آسفالت سطحي جادهها در ايام عيد- بدون تعميرو نگهداري ادارت كل راه- ، بسيار مشهود بود. حتي در بزرگراه ها عليرغم دريافت هزينه عوارضي كنده شدن و ناهموار بودن آسفالت سطحي در بزرگراه و بويژه در هنگام شب بسيار خطرناك و موجب خسارات عمده اي خواهد شد. و به راحتي موجب واژگوني اتوموبيلها و انحراف به چپ و راست ناگهاني -عليرغم رعايت سرعت مطمئنه - خواهد بود.
وقتی یک جامعه بیسواد باشند، یا معلم ندارد و یا معلم های آن بیسوادند...
وقتی در یک جامعه قانون راهنمایی و رانندگی اجرا نمیشود، یا قانون نیست و یا مجریان آن...!!!
وقتی سرزمین من دارای یکی از بالاترین آمار تلفات جاده ای در دنیاست... خودتان جواب یدید؟
تقصیر راننده است!!!! هیچ کس اجازه نداره انگشت اتهام را به سمت متولی قانون و مجری آن ببره...اگر اجرای قوانین راهنمایی و رانندگی فرهنگ میشد و نه فقط ترس از پلیس و جریمه... مردم جامعه من هم باسواد بودند!
سیستم حمل و نقل ایران مضمحل شده
سالی 30000 قتل در جاده ها
300000 مجروح و معلول
خانواده های پریشان شده
آرزوهای بر باد رفته
عزراییل از خودش خجالت کشید و شما نه
مشکل اصلی راننده نیست. مشکل گرانی اتوبوس است و عوارض زیاد گمرکی که برای واردات اتوبوس می گیرند و قیمت زیاد ان. به این علت اتوبوسها 24 ساعت در حرکت هستند تا قسط و هزینه تامین شود و صاحبان اتوبوس هم نمی توانند از دو راننده حرفه ای استفاده کنندو معمولا راننده دوم فقط برای این است که در پلیس راه دفترچه نشان بدهد و در واقع یک نفر رانندگی می کند. این جاده سواد کوه هم حدود بیست ساله که قراره چهار بانده بشه.