اصولا اینقدر پیامک تبلیغاتی زیاد میاد که پیامک شده یه جور اسپم باکس ، اصلا چک نمی کنمش ، پیامک به دو دلیل 1- پیشرفت تکنولوژی در بخش دیتا 2- استفاده بی رویه تبلیغاتی و بی در و پیکر که به هدف سود آوری اپراتورها صورت گرفته از رده خارج شده است
چه عجب بالاخره از یه خبر گذاری شنیدیم که سرعت وایبر کم شده
فقط این نیست سرعت اینترنت هم کم شده
قطعی های مکرر و متناوب در اینتر نت هم اضافه کنید
کلا انگار با هر آنچه که هزینه کمتری برای مردم دارد مخالفند
اینقدر تعداد این برنامه ها زیاد شده که حتی اگه شما روزی یدونه هم فیلتر کنید باز هم تمام نمیشوند...
هر کار دلتان میخواهد بکنید.. شما روز به روز سودتون کمتر میشه
چون جای ابتکار و خلاقیت و کار افرینی دنبال این هستید گه چطور از امکانات بیست سال پیش سود بدست بیارید...
بجای کارای غیر اخلاقی دنبال خلاقیت و رشد و افزایش سود باشید
آقای مهدی داوری اشتباه متوجه عدم اطمینان مردم نسبت به OTTهای داخلی شده! مردم از نمونههای داخلی استفاده نمیکنن چون این نمونههای داخلی برای ثبت نام، کد ملی، آدرس، شماره تلفن و ... درخواست میکنن!
مگه اون زمانیکه این اپراتورها تند تند گرون میکردن، به فکر جیب مردم بودن؟ یا اینکه فقط به فکر سود به هر اسمی (آبونمان، مالیات بر ارزش افزوده و...) بودن!؟ حالا بازم بیان فیلترکنن و کندش کنن. راه رسیدن به خدا زیاده آقاجون