با عرض سلام و احترام و تشكر از درج مطلب فوق
ظاهرا مشكل مربوط به ECU خودروها به ويژه خودرو پژو 206 مي باشد كه در مورد خودرو خود بنده هم كه چنين مشكلي داشت هيچ يك از تعميرگاههاي ايران خودرو قادر به رفع مشكل نبودند و اين امر هزينه هاي فراواني را براي بنده در بر داشت زيرا هر يك از تعميرگاهها راه حل هاي متنوعي را ارائه مي نمودند و چاره را در تعويض اين قطعه و آن قطعه مي دانستنداين در حاليست كه اين خودرو 14 سال است كه وارد كشور شده و تعميرگاهها بايستي با جزئيات كامل ايرادات و نحوه رفع آنها آشنايي كامل داشته باشند؟؟!
مشكل قفل شدن فرمان هيدروليك و عدم امكان استفاده از ترمز كه پس از چند بار ترمز گرفتن ، ديگر عمل نمي كند(به اصطلاح "چوب" مي شود)نيز بسيار خطرناك است و فقط راننده اي كه تجربه مشكل فوق را در محل هاي كم ترافيك دارد از پس كنترل خودرو بر مي آيد.
پاسخ ها
امير راستگو
||
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
آقا دقيقا من هم همينطور شدم هوا گرم و كولر روشن با سرعت 100 كيلومتر ماشين 206 تيپ 3
يهو خاموش شد با ترمز دستي نگهش داشتم
ناشناس
||
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۱
این مشکل را من هم دارم وعلاوه بر ان ماشین به سختی روشن میشود(از زمانی که صفر بود) و مصرف سوخت بالا دارد.
طیق نطر تعمیرکار این مشکل مربوط به سنسور دریچه گاز میباشد. و البته به نظرم باعث میشود که سنسور اکسیژن سریع خراب بشود (تا به حال چند دو بار عوض کردم) .
ابران خودرو نه تعمیر میکند و نه تعویض. و ایران خودرو چون ماشین تیپ دو بود حتی تعمیر و سرویس دوره ایی هم نکرده(گفتند تیپ دو سرویس ندارد)
من خودرو 206 صندوقدار صفر خریدم همین مشکل را دارد و در سرعت های 30- 40 کیلومتر دوبار پشت سر هم خاموش کرد . حالا اگر در جاده چالوس بودم چه اتفاقی می افتاد ؟
سلام من یک خودرو تیبا صفر کیلومتر خریدم که تا الان بارها در حین حرکت خاموش شده که یک بار آن در اتوبان و سرعت بالا بود که خدا به من و خانوادم رحم کرد که تصادف نکردیم . بعد از مراجعه به نمایندگی معلوم شد عیب از فیوز 80 آمپر اصلی داخل جعبه فیوز داخل کاپوت ماشین بود که بدلیل خوب بسته نشدن و جرقه زدن زیاد باعث خرابی فیوز و جعبه آن شده که نمایندگی هم هیچکدام از قطعات یدکی آن را ندارد و میگویند گیر نمی آید حالا من چه باید بکنم ؟
پاسخ ها
ناشناس
||
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
بی خیال نمایندگی،از بازار آزاد تهیه کن.نمایندگی ها نه تعمیرکار به درد بخور دارند نه یدکی کافی.