اين چينيها نيستند كه تخفيف ميدهند بلكه بازرگانان سودجوي ايراني هستند كه در طول اين سالها به مردم اجحاف كردن و حالا كمي از سودهاي كلانشون چشم پوشي ميكنن كه بازار رو از دست ندن!!! خودروي چيني حداكثر ٣٠ تا ٤٠ ميليوني رو تا هشتاد ميليون تومن دارن ميفروشن!!!!!!
آیا نویسنده محترم این گزارش میتوانند به جز شرکت جیلی شرکت دیگری را نام ببرند که 20 میلیون که نه بلکه فقط 2 میلیون روی ماشینهایش تخفیف داده باشد؟
این گزارش مصداق بارز یک نوشته ژورنالیستی است. من یک استفاده کنندهام و چون دنبال خرید ماشین بودهام میدانم که این گزارش خیلی مبنای درستی ندارد . . .
این مدل 2014 رو داره تخفیف میده و باز هم گران داره میده . جاگوار 2015 در مالزی حدود 350 میلیون تومان . 2014 حدود 240 میلیون تومان. این خودرو اگه خوب بود قاعدتا نباید یکسال رو دست فروشنده می ماند . البته اوضاع خرید خودرو در چین داره بحرانی میشه . اگه وارد کننده هوشیار باشه میتونه تا 50 % ازشون تخفیف مدل بگیره
با سلام در اخر متن کارشناس محترم مجددا در خواست مداخله دولت را برای کنترل بازار نموده ان تجربه ای سالها نشان داده است باعث عقب ماندگی و ورود مافیای قدرت و ثروت به موضوع میشود دوست عزیز در سالهای مشقت مردم جنگ و تحریم همین عزیزان هرطور خواستند تاختند و بازار بدون رقیب را بجای ارتقا انحصاری و تخریب نمودند لهذا موقیت خوبی است برای اصلاح ساختار.
در پناه خدا باشید
خودتو به کوچه علی چپ زدی؟ برو فیس بوک ببین وزیرشون چی میگه ؟ میگه ما مقصر نیستیم تجار ایرانی لنت و ترمز تقلبی به ما سفارش می دهند؟ میگه مگه کشور شما استاندارد و گمرک نداره؟ و....
پایین اوردن قیمت خودرهای چینی نتیجه نخریدن خودروهای داخلی میبا شد واگرمردم تصمیم به نخریدن خودروی چینی بگیرند انوقت وارد کند ه گان حاضرند با نصف قیمت فعلی خودرهای خود رابه فروش برسا نند انوقت شاید خودرو سازان داخلی از خواب غفلت بیدار شده ودرصدد بالا بردن کیفیت محصو لات خود وعرضه ان با قیمت مناسب وقا بل قبول برایند تا مورد استقبال مردم قرار گیرد تا اینکه موجب افتخار همه گردد سازنده ومصرف کننده.. انشا ا..... به امید ان روز
وگرنه دلشون براي مردم نسوخته