با سلام این حرکت خطرناک تر از کمپین وردم بود در اصل خودزنی کردن مسئولان بود ممکنه خودرو فروش بره ولی تا چند روز آینده با ورود خودرو جدید به بازار یقینا قیمت در بازار دچار افت شده و موج باز پس گیری وجوهات وانصراف دوباره شروع میشه .
همه دروغهایی که دولت و خودروسازها به من و شما میگویند
کمک به مردم برای خرید!!!؟؟
یعنی کالایی واجب تر از خودرو نیست؟
مردمی که محاسبه درامد و شاخص ها رفاهی خیلی هاشان زیر خط فقر هستند و با هزار زحمت و مشقت به ریال درامد کسب میکنند و به دلار خرج میکنند محتاج خودرو هستند؟؟یعنی مشکل ازدواج و مسکن و کارشان حل شده و فقط مانده خودروی شان!!
بهتر نبود بگوییم تسهیلات دولت برای چپاندن کالاهای خاک گرفته در انبار خودروسازان به مردم ؟؟
آمارهایی که هر کسی میدهد
یکی میگوید 12 هزار خودرو ثبت نام شده
یکی میگوید 25 هزار
یکی میگوید 37 هزار
باور میکنید یا نه؟؟
انتخاب با خودتان
مردم کمپین نخریدن خودرو راه انداختند همه گفتند جواب نمیدهد.گفتن تاثیر ندارد .
کمی بعد امار از این طرف و ان طرف آمد که تولید نسبت به مشابه پارسال کاهش داشته
یکی گفت شماره گذاری خودرو کاهش داشته
یکی گفت چند هزار نیرو کاهش پیدا کرده برای جبران هزینه ها
یکی هم گفت اینها که خودرو نمیخرن خائن هستند و وطن فروش!!
چی شد؟
شما که میگفتین تاثیر ندارد
حالا هم همین است
ملت نخریدن که ارزان شود و با کیفیت
حالا باور میکنی همین مردم برای همان کیفیت و با سود بانکی بیشتر ثبت نام کنند؟؟؟
میگویند در تهران یک بستنی فروش برای اینکه معروف بشود اعلام میکند فلان روز و فلان ساعت بستنی مجانی میدهیم به راننده ها
روز موعد همه راننده ها با ماشین هایشان میریزند در خیابان مذکور
ترافیک قفل میشود و مردم در ترافیک گیر کرده میپرسیدند چه شده؟؟
و جواب میشنیدند
بخاطر بستنی فروشی ..... است
و مردم فکر میکردند که حتمن بستنی های معرکه ای دارد که اینطور ترافیک شده!!
نمایندگی ها سفته قبول نمی کنند، فقط چک!
برای تعیین اعتبار واقعی مشتری ها و اینکه فردا دست شان جایی بند باشد سفته نمیگیرند
باور کنید برای رفاه شماست که سفته نمیگیرند
اینطوری انها راحت تر به پولشان میرسند
بازپرداخت تسهیلات وام 25 میلیونی خودرو 4 ساله است نه 7 ساله!
سود وام خودرو 16 درصد نیست
جلسه گذاشته شد برای اینکه سود بانکی وام خودرو 12 درصد باشد ولی با مقاومت بانکها و خودروسازها تصویب شد 16 درصد باشد
اما الان
برای قسط های وام خودرو باید 48 فقره چک بدهی
ولی دسته چک ها که این تعداد برگ ندارد
خب شما میتوانی چک ها را در موعد هر سه ماه یکبار یا بیشتر بدهی
ولی!!
سود این سه ماه را هم بگذار روی 16 درصد وامت
به همین سادگی
راه های شرافتمندانه تری هم هست
پول نزول کنی معصیتش میتواند کمتر باشد و حداقل کمتر درگیر مراحا اداری و کاغذ بازی میشوی
لطفا منتشر کنید تا بقیه هم بدانند
و یک احتمال
استطاعت مالی شما در بازپرداخت وام باید توسط بانک تایید شود
یک سوال؟
شمایی که اینقدر قدرت مالی دارید که حداقل 500 هزار تومان در ماه قسط خودرو بدهید ،در این وضع بی پولی و کم درآمدی دولت در لیست یارانه بگیرها چه میکنی؟؟؟
احتمال میرود که لو بروی و این چندرغاز یارانه ات بپرد
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
آفرین.
داشتم فکر میکردم که چی بنویسم که حرف دلمو گفته باشم.
با خوندمن این کامنت دیدم حق مطلب ادا شده و فقط با یه " + " موافقت 100% خودم رو اعلام میکنم.
نام
||
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
اين نوشته جايش اينجا نيست بلكه با آب طلا در ورودي تمام شهرها و روستا ها بايد نوشت.
بسمه تعالی
کمپین هرگز شکست نخواهد خورد چر اینکه خودروسازها مشکلشان تنها این صد هزار تا خودروی در انبار مانده نیست بلکه فروش سالانه بالای یک میلیون خودرو میباشد مد نظر است دولت تا کجا میتواند با زور تزریق پول کارها را پیش ببرد. باید یک فکر اساسی کند تا هر دو طرف منتفع شوند. در ضمن برای اینکه این صد هزار تا از حالت خواب سرمایه خارج شوند اقدام به این کار کرده و در ضمن روزهای اول هیجان خرید بالاست خاصه اینکه خیلی ها برای فروش و کسب پول نقد مبادرت به این کار میکنند.
تابناک مثل اینکه تو هم بدت نمیاد توی مملکت اغتشاش بشه ها!!!!!
آدم اول چاله رو میکنه بعد منار رو می دزده ، آقایونی که اینقدر دم از تعطیلیه خودروسازها و قطعه سازها و تولیدکنندگان مواد اولیه میزنید اول یه کاری برای این همه کارگر و کارمند که همشون هم از خودمون هستند ایجاد کنید بعد برید خودروسازا رو تعطیل کنید درشونو هم گل بگیرید. کدوم یکی از شماها یکی از اعضای خانواده ، فامیل ، دوست و یا آشناتون توی این مشاغل بالا کار نمیکنند؟
پاسخ ها
محمد
||
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
اصلا سخت نیست دوست من میتونیم با هر شرکت خارجی که دوست داریم با توجه به انحصاری بودن بازار ایران قراردادی ببندیم که مثلا بنز یا تویوتا بیان ایران کارخانه تولید راه بندازن اونم به شرط اینکه بعد از مثلا 15 سال تولید خودروهای روز همون سال رو ایرانی ها بتونن انجام بدن مطمئن باش جواب میده شرکتهای خارجی هم از خداشون بیان ایران و همین کارگرهایی هم که الان سر کار هستن بازم کار میکنن مطمئنم باش شرایطشون بهتر هم میشه فقط میمونن یه عده مدیر نالایق که باید برن چون مشکل اصلی خودرو ساز ها مدیران نالایقه
باور کنین میشه اینکار رو انجام داد فقط مردم با هم متحد باشن این کمپین نوید اتحاد مردم رو میده