ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
40 هزار یورو حقوق متوسط سالیانه یک مهندسه در اونجا.
میتونه یه .x3 bmw بگیر ه

اینجا حقوق سالیانه یک مهدس حدود 30 میلیونه.
میتونه باهاش یه پراید بگیره نهایتش سمند.

انصافه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
لیلا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
لطفا این را هم در نظر بگیرید که متوسط حقوق در آلمان حدود 2500 یورو (معادل 10 میلیون تومان) و متوسط حقوق در ایران یک و نیم میلیون تومان است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
تو برلینم نمیتونیم بخریم باااا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
در کنار این اختلاف قیمت های نجومی، باید به سرویس پشتیبانی عالی تو آلمان هم اشاره کرد که در حال حاضر، توی ایران با کیفیت خیلی پایین ارایه می شه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
چرا بنز 6 برابر است؟
چرا 600 درصد سود ؟
مگر تعرفه خودرو زیر 50 درصد نیست ؟ ( به گفته خود مسوولین !!) ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
به نظر من اشکالی نداره که از خودروهای لوکسی مثل بنز و پورشه مالیات و عوارض بیشتری گرفته بشه
ولی در سطح متوسط جامعه یک بازار رقابتی با خودروسازان داخلی باید وجود داشته باشه تا کیفیت خودروهاشون رابالا ببرن
مافیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
یه روزی باید این تابو بشکنه