ناشناس
|
Canada
|
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
تنها هنر اپراتورهای ایرانی اینه که چطوری پول خلق الله را از دستشون بگیرن والا کیفیت محصولشون و امنیت کاربران واسشون چندان اهمیتی نداره.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
سلام
به نظرم یکم با تحقیق خبر منتشر کنید بهتر است اساسا ۴۰ میلیون رکورد با این حجم اطلاعات اصلا نمی تونه در یک فایل اکسس قرار بگیره و پایگاه های داده معروف بر سر مدیریت ۴۰ میلیون رکورد به مشکل می خورن چه برسه به اکسس که حالا در قالب یه فایل رد و بدل بشه.
این کار فقط تحت نظارت و توسط افراد خاص که دسترسی مستقیم به پایگاه داده دارند می تواند اتفاق افتاده باشه با چه هدفی خدا می داند.
ناشناس
|
United States of America
|
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
تنها مشکل ایرانسل نیست. دارندگان سیم کارت های همراه اول گرفتار پیامهای تبلیغاتی هستند که هیچ راهی برای خلاصی از آنها نیست. گاه از داشتن تلفن موبایل چندان آزرده می شوم که می خواهم آن را تا می توانم از خودم کیلومترها دورتر بیفکنم. آیا بهتر نیست مخابرات حقوق مشترکین خود را ارج بنهد و راه بستن این پیامک های بی رویه را به روی مشترکین بی گناه باز کند.
وحدانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
وقتی کارکنان شرکتی سازمان تنظیم مقررات به عنوان بازوی اجرایی و ناظر وزارت ارتباطات چند ماهه حقوق کامل نگرفتن چطور میشه انتظار بهبود وضعیت و دفاع کامل از حقوق مردم رو داشت.