جالبه
يه مثل قديمي گيلكي هست كه معنيش اينه :
نه ميشه ازت عقب موند نه ميشه ازت پيش افتاد !
شما جرايد يك عمر صنعت خودروسازي كشور رو (كه هيچوقت عالي و بي نقص هم نبوده) كوبيديد ، زماني كه مونتاژ كرد گفتيد فقط مونتاژكاره ، زماني كه طراحي كرد گفتيد طرح خودش نيست و برند ملي نيست ، موقعي كه همون طراحي نصفه و نيمه اش رو ساخت گقتيد موتورش يه چيزه شاسيش يه چيز ديگست ... حالا هم كه بعد از اينهمه فراز و نشيب و باز شدن درهاي كشور (كه عمري بسته بود و از ورود يك پيچ جديد هم عاجز بود) دنبال ورود خودروها و تكنولوژي روزه ، پرونده هاي قديمي مثل آتيش گرفتن پژو در ده سال پيش رو پيش مي كشيد .
الان چيكار كنيم ؟ فقط مثل نروژ وارد كننده باشيم ؟ خيلي امكان اشتغال براي جوون ها هست كه ميليون ها نفر رو هم از صنعت خودرو به بيكارهاي ديگه اضافه كنيم ؟
بهتر نيست بابت همچين سوالها و مقاله ها و تيترهايي يه پيشنهاد و راهكار هم ارائه بديد تا آدم بتونه وزن مقاله تون رو باهاش بسنجه و ببينه هدفتون چيه ؟
فراموش نکنید شرکت ال جی متعلق به کشوری است که در دهه 50شمسی ریس جمهور ان بعداز بازدید از شرکت ناسیونال ( ایران خودرو) ارزو کرده بود که امیدوارم کره هم به حدی برسد که روزی همچون ایران صنعت خودرو سازی داشته باشد
به نظر من ایران خودرو بجای برقی کردن خودرو ها اسیب شناسی کنه که چرا تا حالا نتوانسته پیشرفت کنه اگر کلید موفقیت را پیدا کنه بهتر از برقی کردن خودرو هاست
یکی از مشتریان همیشگی ایران خودرو