ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۰
ارزشیابی توصیفی در ابتدایی حیطه گسترده ای دارد و آزمون مدادی- کاغذی جزیی از این ارزشیابی است.توانایی فراگیردر این نوع ارزیابی از ابعاد مختلف توسط معلم مورد بررسی قرار می گیرد به طوری که همه ی فراگیران در کلاس درس با توجه به مهارتها و توانایی هاشان و با توجه به تفاوتهای فردی و ... میتوانند امتیاز لازم جهت ورود به پایه ی بالاتر را داشته باشند اگر اهداف این نوع ارزشیابی را در نظر داشته باشیم فراگیر محور است ......آموزگار پایه ششم
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۰
باسلام
به نظر من، با نمره نمیتوان تمامی ویژگیهای دانش آموزان را (از قبیل خلاقیت،انرژی،اعتماد به نفس، شجاعت و غیره) در یک درس توصیف کرد و روش فعلی برای تربیت و آموزش فرزندان و همچنین تربیت نسل شجاع، باهوش و پرانرژی موثرتر خواهد بود. متاسفانه در زمان ما (متولد 57)ملاک اصلی نمره بود و همین موضوع اثرات بدی در نسل دوره ما بجا گذاشته.
باتشکر