دوستان نظرات خوب خود را دادند ولی اشاره یه اصل ماجرا نکردند مولانا میفرماید تا نگرید طفل کی جوشد لبن تا من و شما صدایمان در نیاید و نگوییم ملت توان این همه فشار را ندارد مسولین متوجه نداری و فلاکت مردم نمیشوند
""پرسش اینجاست که به واقع در این سیزده سال در خدمات رسانی شرکت مخابرات، چه چیز تغییر کرده و چه افزایش کیفیتی شاهد بوده ایم که اکنون توقع افزایش تعرفه ها از سوی مدیران این شرکت می رود؟!""
خب نویسنده ی محترم،
مگر علت افزایش تعرفه خدمات ارائه شده توسط سایر دستگاهها، افزایش کیفیت ارائه اون خدماته؟
مثلا شما تعرفه پر کردن یه دندون معمولی رو ظرف 5 سال گذشته بررسی کن. اگر سال 90 این مبلغ 50 هزار تومن بود الان شده 150 هزار تومن. به نظر شما قیمت مواد اولیه دندانسازی اینهمه افزایش پیدا کرده و یا کیفیت پر کردن دندونها افزایش داشته؟ یا مثلا قیمت کرایه شرکت اتوبوسرانی واحد حداقل سالی 20 تا 25درصد افزایش پیدا نکرده؟ اینجا چه تغییری در کیفیت ارائه خدمات به وجود اومده؟
قیمت کدوم خدمات رو میتونی نام ببری که ظرف سیزده سال گذشته ثابت مونده و تغییری نکرده باشه؟
سوال این جاست که به راستی چه چیز در مخابرات ایران تغییر کرده که تعرفه های آن باید تغییر کند؟ چیزی تغییر نکرده فقط شما بگویید این حقوقهای چند ده میلیونی باید از کجا تامین بشه؟
سلام 20روزدرخواست خط درمنطقه دكتر هوشيار داده ام آقايان بخاطراينكه مي خواهند خط200هزارتومان كنند اعلام مي كنند ظرفيت ندارد اين يعني اجحاف در حق مصرف كننده
متاسفانه همه رو نا امید کردی
یادت بخیر