ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۸۸/۰۶/۱۴
شايد چون بار گران بودند رفتند ، چون نامهربان بودند رفتند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۸۸/۰۶/۱۴
بسیار باعث تاسف است در حالی که دم از پیشرفت و آبادانی و رشد و توسعه می زنیم...در حالی که با شعار رفع بیکاری انواع و اقسام طرحها را با آب و تاب بیان میکنیم ...شاهد از بین رفتن صنایعی هستیم که روزگاری باعث افتخار و سربلندی هر ایرانی بود. تا کی باید شاهد اینهمه نامدیریتی و بی مدیریتی خواهیم بود خدا میداند! ای کاش تا دیر نشده قدر مدیران توانمندی را که کنار گذاشته شده اند را بدانیم!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۳ - ۱۳۸۸/۰۶/۱۴
"...تا مورد غضب دولت نهم قرار نگيرد.!" جالبه!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۸۸/۰۶/۱۴
بخدا آدم خفه مي شه وقتي سرنوشت بعضي شركتهاي موفق سابق ايراني رو مي خونه كه الان دارن از بين ميرن.خفگي عين احساسمه قسم مي خورم.اونوقت داد ميزنيم چرا بيكاري زياده...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۸۸/۰۶/۱۴
اضافه بفرماييد قوانين حمايتي يا تنبيهي جديد را كه اگر شركت جديدي ثبت كنيد مي توانيد از تسهيلات ويژه مثلا بخشودگي 20% حق بيمه سهم كارفرما بهره مند شويد. يا معافيتهاي مالياتي متعدد براي شركت هاي نوظهور در برخي مناطق و يا تحت شرايط ويژه .
كنه مرگ برندهاي جديد را در اين موضوع خواهيد يافت كه چرا يك كارخانه فرش در مشهد چرا تابحال بيش از 4 بار نامش عوض شده ؟
كارخانجات بخاري سازي همچنين ....
در كشورهاي غربي ميزان تسهيلات بانكي رابطه مستقيم با پرداخت ماليات دارد اما در كشور ما ؟؟؟ !!!!
پس سابقه پرداخت ماليات يك مزيت نيست بلكه براي شركتهايي كه دفاترشان رد ميشود و ماليات اوليه قابل توجهي پرداخت ميكنند بهتر است شركت را تعطيل و شركت جديدي بثبت برسانند چون مبناي افزايش ماليات همين ماليات پرداخت شده با يك ضريب افزايش است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۸۸/۰۶/۱۴
بزرگترین برند ایرانی که در حال نابودی است را فراموش کردید

خداحافظ یک و یک
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۸۸/۰۶/۱۴
افسوس...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۸۸/۰۶/۱۴
گزارش بسیار تاثیر گذاری بود. لازم است که از نویسنده این سطور کمال تشکر را داشته باشم. در حالی که صورت مسئله مشکل کاملا آشکار است و در برخی موارد نیز راه حل خروج از این وضعیت برای برخی از این برندها کاملا مشخص است، تعجب آور است که تا کنون اقدامی برای نجات هویت صنعتی ایران انجام نمی گیرد. وضعیت برندهای خودروساز که در این گزارش به آنها نیز اشاره شد، چندان جالب نمی باشد. عزم ملی، حمایت دولت، سرمایه گذاری بخش خصوصی، بازگرداندن بخشی یا همه سهام این برندها به وارثین واقعی آنها، تبلیغات ملی در باره این برندها، تقویت ارتباطات خارجی مورد نیاز در این زمینه، کوتاه کردن دست سازمانها و ارگان های خاص از این کارخانجات حتی به قیمت هزینه از حساب ذخیره ارزی و ... می تواند بخشی از راه کارهای مورد نیاز برای ترسیم آینده ای بهتر برای این برندها باشد. زمان را از دست ندهیم.

با تشکر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۸۸/۰۶/۱۴
مرگ نام ونشانهای ایرانی ، یعنی مرگ من و تو ، برادر ، برادر مسئول ، غیرتت را بیدار کن ، نگذار بیش از این کالای ایرانی خاک بر سر باشد .
ناشناس
|
Zimbabwe
|
۱۵:۵۵ - ۱۳۸۸/۰۶/۱۴
مقاله طور ینوشته شده بود که انگار همه تقصیر بر دوش دولت نهم است. مطمئنم که دولتهای قبلی نیز بی تقصیر نبودند
نظرات بیشتر