من حدودا ١٢ سال در يكي از كارخانه هاي قطعه ساز متعلق به سايپا كار ميكردم. زماني كه قرار بود L90 يا همان لوگان توليد بشه ، همه ميگفتن كه جايگزين پرايد ميشه و اين خطري بود براي كارخانه ما كه يكي از قطعه هاي كلاس A پرايد را توليد ميكرد و به دنبال تغيير به توليد قطعه ال ٩٠ بوديم و قرار بود L 90 با قيمت بين ٧ تا ١٠ مليون توليد بشه ، اما عملا مردم را فريب دادند و يك ماشين اشرافي شد و گران قيمت شد و بساط پرايد همه جمع نشد.
ضمنا الان من چند ساله كه در اروپا زندگي ميكنم و حتي يك L 90 در اينجا نديدم.
ابعاد این ماشین دقیقا اندازه پراید 111 هست در عجبم چطور بعضیا قیمتهای فضایی به زبون میارن اونم برای یه ماشین ارزان قیمت هندی بدون امکانات و بدون ایمنی با موتور بسیار ضعیف
شرکت استاندارد ایران
شرکت استاندارد ایران
شرکت استاندارد ایران
.
.
.
.
.
.
.
اسمش برام آشناست..........آهاااااااااااااااااااااااان همونی که واسه پراید هم مجوز داده :)
به عنوان یک استفاده کننده باید عرض کنم که این خودرو حتی در تیپ درخواستی برزیل هم از نظر طراحی وکیفیت به گرد خودرو I10 -grand هیوندایی نمی رسد. که در حال حاضر در کشور هند هر دو این خودرو تولید می شود و تیراژ تولید این دو خودرو اصلا قابل مقایسه نیستند
سلام اینها را تو رو خدا ول کنید بالاخره یه چیزی تولید میکنن بنده های خدا ما هم سوار میشیم آخم نمیگیم.بگ ببینم نماینده های مجلس ما کجان؟ خوابن؟ بیدارشون نمیکنین؟ آخی بنده های خدا به همشون احترام میذارم و ازشون میخوام کلاهشون را بذارن بالاتر
ضمنا الان من چند ساله كه در اروپا زندگي ميكنم و حتي يك L 90 در اينجا نديدم.