مری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
خوشم میاد چارتا قطره برف و بارون تمام برنامه‌ریزی های جلسات و کنفرانس و گردهمایی و همایش و نشست و کرسی و طرح و دستور و در دست اقدام و ... مدیران کاربلد!!!! رو به هم می‌ریزه...
.
(امیدوارم منتشر بشه)
جاسم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
ساختار معابر تهران حالتی یکسو کننده ( مانند لوله ) دارد لذا وقتی در برخی نقاط اتفاقی رخ می دهد به سرعت تمامی معابر فرعی منتهی به بزرگراه ها قفل می شوند . این موضوع ناشی از درایت شهرداری تهران و مشاوران عالیمقام و دانشمند آن است که موفق شدند بافت اسفنجی شهری را تبدیل به ساختاری منفصل و در معرض آسیب کنند . از منظر پذافندی عامل و غیر عامل به این ریسک فکر کنید که مثلا یکی از پل های تقاطع بزرگراهی فرو بریزد یا مسدود شود ؛ ترافیک تا خود دریای خزر پس می زند !
hamid
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
سالانه کلی هزینه الکی بابت مانور بحران میشه.اقایون یک برف یا بارون میاد تهران رو نمی تونید کنترل کنید.به قول خودتون این بیت المال رو هدر ندید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
بعضی ها از همین مانورها و همایش ها و .... نون می خورن، بیخیال خوردن هم نمیشن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
4سال قبل گفتم این پل صدر پول دور ریختن است و همینجا دوستان اعتراض کردند که کجا زندگی میکنی؟ من 45ساله تو اون منطقه زندگی میکنم زمانی که لشگرک بیابان بود و الان هم میبینید که ترافیک صدر در هر دو طبقه تا بزرگراه بابایی پس میزند و بد از بدتر .ورودی تونل کشش ندارد - مدرس هم شمال و هم جنوب قفل است پس تخلیه ایی صورت نمیگیرد حالا میخواد ده طبقه باشد یا نباشد فرقی ندارد. مسئله بارگذاری کاملا غلط جمعیتی در برنامه ریزی شهری است.