ايشان مديريت بخش مهمى إز اقتصاد قوه مجريه را عهده دار هستندشامل راه سازى و شهر سازى و حمل و نقل جاده اى و ريلى و هوايي و دريائي متاسفانه كمترين نمره در وزراء فعلى متعلق بايشان است و بس و بايد حد اكثر در سال دوم تغيير داده ميشد تا چه رسد باينكه هفته ديگر استيضاح شوند ؟ اما جالب است كه ايشان هم زبان اعتراض دارند به كي و چرا معلوم نيست
در خبرها بود كه شيفت دوم قطار اشتباه كرده و چراغ قرمز خط را از شيفت قبلي به اشتباه اتصال ناشي از يخبندان به رئيس قطار اعلام كرده و قطار به راه افتاده مگر وزير رئيس قطار و كنترل كننده خط پدر برادر يا فاميل من و شما نيستند در كل اشتباه از عدم احساس مسئوليت در كار گروهي ميباشد
بنام خدا و باسلام
متاسفم که مدیر راه آهن که استعفا داد با یک حالت منت گذاشتن بر مردم داست صحبت میکرد. ما که احساس نکردیم یک آدمی که از درون واقعا شرمسار و داغدار باشه صحبت بکنه. همین آقایون که به هیچ وجه لیاقت و فهم مسئولیت محوله رو ندارند و با رابطه بازی اکثر جایگاه ها رو اشغال میکنن این وضعیت رو تو این کشور درست کردن. تا وقتی بساط رابطه بازی پهن باشه همینه و این اتفاقات باید رخ بده. وزیرشم همینطور. سوء مدیریت بیداد میکنه. بیداد.
نباید ادای کشورهای پیشرفته که همه جور امکانات دارن رو در بیاریم. تو کشورهای جهان سوم به علت نبود سیستم های پیشرفته هر چند هم مدیران با لیاقت باشن بازهم اشتباهات فردی فجایع بزرگ درست می کنه. پس هیچ وقت کشور خودمون را با کشورهای پیشرفته دنیا همچون ژاپن و کره و.. نباید مقایسه کنیم. در کشورهایی مثل ما با این امکانات اولیه و حجم تحریم ها، مشکلات این چنین جبران ناپذیر است
پاسخ ها
دانیال
||
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۷
نمیدونم فکر کنم بعد برجام تحریما روبرداشتن درسته؟!!!
جالبه با وجودی که سیستم خریداری شده اتوماتیک از اتریش جز بهترین ها در دنیا بوده باز هم گند زدیم..خدا به داد ایرباس ها برسه
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۷
دکتر کجایی؟ سیستم کنترل اتوماتیک محور مشهد شامل 3 قسمت هست یک بخش از شرکت آلکاتل فرانسه، بخش دیگر مربوط به زیمنس آلمان و یک بخش هم ساخت داخل هست ضمنا در این حادثه سیستم کنترل به درستی عمل کرده و هیچ نقی نداشته است