بیتا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۸
مااینجاهمینطوری داریم نظرمیدیم ولی اون خانواده هایی که حتی جسدعزیزاشون نمیتونن تشخیص بدن وباهاشون خداحافظی کنن دیگه چه فرقی بحالشون میکنه که بره وکی بیاداینام بعدازیک مدت مثل خیلی ازاتفاقات دیگه وسربازهایی که توی نی ریزفارس ازبین رفتن فراموش میشن فقط میمونه سرمایه ای که صرف بزرگ شدن نسلمون میشه واینطوری ازبین میرن وخانوادههای داغداری که دیگه هیچوقت نمیتونن به زندگی عادیشون برگردندن .فقط بایدباقرص ارامبخش خودشونونگه دارن چون دنیابعدازمرگ عزیزان دیگه جایگزینی نداره.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
استعفاوزیر راه رادرخواب ببینید
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
از نظر بنده این حادثه نتیجه خصوصی سازی گسترده و کارشناسی نشده در سطح راه آهن است ، وقتی راه آهن تمام نیرو های خود از جمله لکوموتیوران ، سوزنبان ، کنترلر و ... را از طریق بخش خصوصی و به صورت شرکتی با کمترین آموزش و حد اقل حقوق و مزایای اداره کار با تفاوت فاحش حقوق با کارمندان دولتی راه آهن و نیز با کمترین سطح انگیزه به کارگیری میکند ، نباید انتظار نتیجه بهتر از این داشت !!! تابناک چرا نظرهای منو فیلتر میکنی ؟؟؟
مهدی
|
Canada
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۱
سلام و عرض تسلیت خدمت مردم شریف ایران علی الخصوص مردم آذربایجان
بدلیل اشتباهات مکرر در سیستم اتوماسیون اوپراتور تصمیم اشتباهی گرفته وقتی که اوپراتور میگه چراغ بعلت سرما عملکرد اشتباه دارد این جمله نتیجه تکرار نقص و عدم رسیدگی به نقص در اتوماسیون هست و اوپراتورها با این نقص که براشون عادی شده بود کار میکردند.پس نتیجه می گیریم نه اوپراتور و نه لکوموتیوران هیچ تقصیری در این حادثه نداشته اند و این نقص بر میگردد به آقازاده هایی که اتوماسیون ناقص روبه راه آهن وارد کرده و پول هنگفتی از کنار این به جیب زدند.