من به شخصه به واگن 20 ساله وارداتی بیشتر از واگن نوساز ساخت داخل اعتماد دارم
لطفا انحصار تو این بخش رو ایجاد نکنید که مردم به اندازه کافی از انحصار تو تولید خودروهای بی کیفیت داخلی صدمه دیدن
این تولیدکنندگان داخلی اگه راست می گن صادرات کنن داخل پرانتز سوریه و سودان صادرات حساب نمی شه
خوب اگه از خارج قطار خريداري شود مي توان كلي ماموريت خارج رفت حالااين كه بعدا تهيه قطعات اين واگن ها چند برابر واگن هاي نو براي كشور هزينه دارد اهميتي ندارد مهم اينست كه در كوتاه مدت قطارها وارد كشور مي شود وكلي تبليغات وماموريت خارج نيز دارد بي كاري جوانان اين كشور هم اهميتي ندارد.ضمنا توليد واگن باري در داخل به سهولت وسرعت هم در ايريكو وهم در واگن پارس قابل انجام بوده ودر حال حاضرتعدادزيادي واگن باري آماده وبدون مشتري در ايريكو خاك مي خورد.
هنوز قابل درک نیست که تو مملکتی که این همه نفت و گاز داره استخراج میشه و از سیب زمینی و پیاز گرفته تا نفت و گاز و محصولات صادر میشه، چرا بایستی واگن هایی با 20 سال قدمت و یا هواپیماهای دسته دوم وارد بشه!!! تنها معنا و مفهوم این هستش که مدیران طراز اول این مملکت چیزی از اصول مدیرتی نمیدانندو و یا بهتر بگ که ارزشی واسه ما قائل نیستند.
پاسخ ها
ناشناس
||
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
عزیز من بپرس اونی که واگن دست دوم مسافربری از آلمان وارد کرد کی بود
تابناک عزیز: حسابات با وزیر صنایع و راه وترابری پاک شد انشاالله . چرا در مورد بقیه مسایل اینقدر حساس نیستی و بفکر مردم نمی افتی. برای اولین با یک مسوولی استعفا داده اونم انداختی گردن یکی دیگه که برای سبک کردن مسوولیت وزیر بوده. دست مریزاد.
من کارخانه واگن پارس رو دیدم
کارخانه ای عظیم و با پتانسیل تولید بالا و کیفیتی قابل قبول برای بازار ایران ، که البته در صورت حمایت توان تولید با کیفیت بیشتر هم دارد.
فقط همایت میخواد واقعا حیفه که این همه سرمایه از کشور خارج بشه برای واردات واگنهای دسته دوم ولی از ظرفیتهای خودمون استفاده نشه
جای تاسف داره