تحریم ها بهانه ای بود برای مدیریت ها ضعیف و برخی سوءاستفاده های مالی. یادمه در زمانی که پژو 405 تازه وارد خط مونتاژ ایران خودرو شده بود علیرغم اینکه تحریم ها نبودند و اکثر قطعات هم از فرانسه ( نه چین ) وارد می شدند بازهم ایرادات اساسی در کیفیت خودرو وجود داشت مثل ریختن رنگ سپرها، پریدن شیشه عقب در هنگام حرکت و .....
به مردم ظلمی وارد نمیشه مگر خودشون بخوان،ما هم خر و هم خرما و هم خدا رو میخوایم،بی کیفیت میخریم و غر میزنیم.چرا نسازن،چرا نندازن،منم مدیری بودم که خیالم از مردم راحت بود که همه مشترین بازم میساختم و مینداختم.
آقا به خدا این مشکل حل شدنيه
بیاین همه با هم این خودروهای داخلی رو نخريم. من از خرید کالای داخلی حمایت می کنم ولی خودروسازهاي ما ديگه واقعا شورشو درآوردن. درسته که ی بار کمپین تشکیل شد و یکجوری سرو تشو جمع کردن، ولی باید ادامه بدیم،
بیاین همه با هم خودروی داخلی نخريم
به نظرم یکی از سوالاتی که مردم باید از رییس جمهور اینده بپرسند وضع خودرو سازان و چگونگی پایین اوردن تعرفه جهت ایجاد رقابت است.عمرا که با این دیوار بزرگ تعرفه ای خودروسازان ما تکانی بخورند.مردم به نمایندگانی و رییس جمهوری که از این وضعیت حمایت می کند رای ندهند خواهش می کنم جهت حفظ سرمایه اندک خود و جان خودتان.این زالو صفتان را سرجایشان بنشانید .ما که ادعا می کنیم داریم میریم کره ماه و مریخ چرا قادر به ساخت یه ماشین در خور شان ملت نیستیم.مدیرانی که با رانت و لابیگری سر کار امده اند بایستی بر کنار شوند و...
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۹
اون موشکی که هوا رفت دقت کردی آلمان نداره که خودش 70 سال پش اختراعش کرده . ما اگه یه پول به روسیه بدیم تو دهاتمون میاد برامون موشک هوا میکنه دیگه دوره قیافه گرفتن و این حرفها گذشته بگین دستاورد این موشک هوا کردن چی بوده.
فراموش نکنیم چقدر کاگر تو همین خودروسازی مشغول بکارند.ما بدون اینکه دستمونو جلوی بقیه دراز کنیم و التماس شرکتای خارجی رو بکنیم خودمون داریم برای خودمون خودرو تولید و صادر میکنیم.ما جزو معدود کشورهایی هستیم که توان خودروسازی دارند.و انشاللاه روز بروز تکنولوژی و کیفیت خودروهای ایرانی بهتر میشه.این منطقی نیست چون بهترین و تولید نمیکنیم پس تولید نکنیم بلکه باید روز بروز بریم جلو و حامی تولید داخل و اقتصاد مقاومتی باشیم
با آغاز تحريمهاي بين المللي به بهانه اين تحريمها قيمت خودرو سه برابر شد. چرا كه بخش كوچكي از قطعات مي بايست از واسطه ها تامين مي شد.و از سوي ديگر هم قطعات با كيفيت و البته گران قيمت اصلي فرانسوي با يك سوم تا يك پنجم قيمت با قطعات چيني جايگزين شد.و اين يعني سود 5 تا 8 برابري خودرو سازها و كاسبان تحريم.