مشکل اینه که راننده تاکسی تمام پول رو برنمیداره و یک سومش رو باید به آژانس بده... و این ظلم به راننده آژانس هاست...به غیر از پولی که واسه حق عضویت سالیانه میدن و...
دلیل اصلی استقبال مردم تهران از اسنپ و تپ سی ، قیمت بسیار پایین تر کرایه این آژانس های الکترونیکی است...من همین دیروز از میدان تسلیحات در شرق تهران به میدان آریاشهر می خواستم ماشین بگیرم آژانس محلی قیمت 22 هزار داد ولی با اسنپ فقط 12 هزار تومان دادم..انصاف بدید اقشار متوسط مردم که مثل من درآمد پایینی دارند چرا نباید از این موقعیت جدید استفاده کنند.....آژانس های عزیز هم بجای اعتراض قیمت هاشون رو بیارن پایین...
مشاغل با زمانه اگر خودشان را مطابقت ندهند محکوم به اضمحلال هستند. گستره وسیعی از مشاغل هست که میبایستی پوست بیندازند.دوران داشتن دفترکار یا مغازه با یک خط تلفن ثابت و هزینه های سنگین بیمه و مالیات و استهلاک محل و درانتظار ماندن برای مراجعه مشتری برای خیلی ازمشاغل گذشته و یا درحال گذارهست. تکنولوژی منتظر آدمها نمیماند راه خودش را میرود
مزایای این تکنولوژی
کرایه کمتر مسافر
درآمد بیشتر راننده
صرفه جویی در مصرف سوخت در نتیجه کاهش آلودگی هوا
ایجاد امنیت برای مسافر و راننده
معایب
کوتاه شدن دست دلالان!!!!
چه بهتر به جای بستن این تکنولوژیهای، به فکر هماهنگ کردن تاکسی ها با یک سیستم مشابه باشیم تا همه از مزایای این سیستم سود ببرند، این وظیفه تاکسیرانی است .