من خودم با این اعتراضها مخالفم و طرفدار کسب و کارهای جدید هستم اما برچسب "لشکرکشی" به هیچ وجه مناسب جامعه دارای دموکراسی جالب نیست هر گروهی حق بیان اعتراضات و خواسته های خود را داری به شرطی که صدمه ای به دیگران نزد . پس این رانندگان هم حق اعتراض ولو غیر منطقی را دارند
من که خیلی از اسنپ و تپسی راضی هستم و امیدوارم هر روز پیشرفت کنند
علاوه بر قیمت نصف تاکسیرانی و آزانس تلفنی ها ،راننده های خیلی با ادبی هم دارند. که خیلی خوب برخورد می کنند.
من سال پیش از خونه برای ترمینال جنوب همزمان از یک آزانس دوتا تاکسی خواستم وقتی به ترمینال رسیدیم متوجه شدم ماشین اولی 2000 تومان بیشتر از خانواده ام گرفته . بعد به هزینه پارسال 15000 تومان از ما گرفتند.
اما یک ماه پیش از اسنپ و همچنین تپسی استفاده کرده با هزینه 8000 تومان ما را به ترمینال جنوب بردند. واقعا مجلس و دولت باید از این اپلیکیشن و راننده های آن تقدیر کنند
این راننده ها که به کم شدن مشتریانشون و افزایش مشتریان این دو اپلیکیشن اعتراض دارن چرا نمیرن عضو این دو تا نرم افزار بشن؟
چون اگه عضو بشن دیگه نمیتونن توی هوای بارانی فقط دربست ببرن و در ساعات مختلف و آب و هوای مختلف قیمتهای دو برابر و سه برابر بگیرن
فقط میخوان این دو تا اپلیکیشن رو نابود کنن که بتونن هر طوری که خواستن با مسافر حساب کنن
هرکار که پای منافع جمعی وملی واخلاق های از دست رفته باید باشد ما مردم ایستاده ایم مابید با یک حالت انقلابی تمام ارزش های تز دست داده را برگردانید شما چاره ای جزئ این ندارد در مقابل مردم ومنافع مردم تسلیم بشوید
یکی از همین راننده های آزانس مال شهر رشت 25 سال پیش کیف حاوی طلا هایم توی ماشینش جا موند با کمال پرروئی انکار کرد و صاحب آژانس هم اصلا به روی خودش نیاورد .