کلا تکنولوژی از کشورهای پیشرفته تر فراگیر می شوند . من با این طرح اسنپ و تبسی کاملا موافقم . مصاحبه آنها را در روزنامه شهروند مطالعه کردم. حالا که عده ای پیدا شدند و جلوی تورم و ترافیک و . . . را در بخشی گرفته اند جای تقدیر دارد. آژانس ها و تاکسی های درون شهری نیز این سیستم را برای خود به راه بیاندازند . اگر رقابت باشد کیفیت و قیمت نیز بهبود پیدا می کند. حسادت چیز خوبی نیست. از این پیشنهاد استقبال کنید و رقابت سالم داشته باشید. اعتراض و تجمع و . . . برای تنبل هاست.
افرادی که اعتراض میکنند آیا در مواقعی که براندگی باعث آب گرفتگی معابر میشود همانند اسنپ بدون افزایش کرایه به داد مردم میرسند یا خیر؟در این چندساله اخیر مسافر برها و تاکسی ها البته نه همه ولی قشر زیادشان در زمانهای خصوصا بارندگی یا دربستی میشوتد یا کرایه های نجومی طلب میکنند آیا دراین خصوص هم شعار میدهند!!!!!!!
آزانس ها هر جوری می خواستند قیمت رو بالا می بردند و سرویس خوبی هم به مردم نمی دادند حالا که دو استارت آپ پیدا شده که این بازار رو تکون داده و نتیجه خوبی هم برای خود اتارت آپ هم مردم داشته صداشون در اومده
به جای این کارا باید باهاشون رقابت کنند نه این که با نامردی تمام حذفشون کنند
اگر این جنگ رو آزانس ها برنده بشوند دیگه هیچ استارت آپی توی ایران شکل نمی گیره و این یعنی کلی فرصت شغلی نابود میشه
اگر دولت از اسنپ و تپسی حمایت نکنه آینده آی تی ایران فاجعه بار هستش و خیلی از بچه های آی تی مهاجرت می کنند
رانندگان سنتی به جای اعتراض و هوچیگری بروند خودشان را اصلاح کنند وقتی کولر نمیزنند . دسته شیشه بالابر را درمیاورند. دربستی میروند و در ساعات عصر از خطوط ناپدید می شوند و فقط دربستی کار میکنند با چه رویی انتظار دارند مردم از اسنپ و تپسی استفاده نکنند که هم احترام میزارند هم خدمات درست ارائه میدهند با نظارت و نظر سنجی . مسیری که آژرانس 15 تومان میگیره 8 میگیرند شما بودید کدام را انتخاب میکردید. متاسفانه ما یادگرفتیم رقابت نکنیم و هدفمان فقط حذف رقیب است.
آخه جلوي دزدي ها و گردنكشي راننده هاي تاكسي رو گرفتن واسه همين خيلي ناراحتن . بهتره يه نظر سنجي در مورد كاركرد اسنپ و تپسي تو سايت بزارين ، ببينين مردم راضي هستن يا نه؟
من از مشتریان اسنپ و تپسی هستم. می خوام از هر دوشون به خاطر سر و سامان دادن به وضعیت حمل و نقل تشکر کنم و امیدوارم روبروز موفقیتشون بیشتر بشه.
اما دلیل اینکه چرا از این دو نرم افزار استفاده می کنم قبل از هزینه، احترامیه که برای مسافر قائل هستن. اونها مجبورن یه سری اصول رانندگی رو رعایت کنن از کولر یا بخاری ماشین در جهت رفاه مسافر استفاده می کنن.ماشین هاشون اغلب تمیزه و از این بابت امتیاز می گیرن و افرادی که امتیازشون پائین باشه یا اصول را رعایت نکنن از لیست راننده ها حذف میشن. مسیر پیشنهادی از مسافر رو برای اینکه کمتر وقت مسافر در ترافیک گرفته بشه میپرسن یا از نرم افزارهای روز برای رفع این معضل اشتفاده می کنن. با لحن بد با مسافر صحبت نمی کنن. حقیقت اینه که من حاضرم تو روز بارونی و برفی که عده ای فرصت طلب دنبال سرکیسه کردن مردم هستن، پولم رو به راننده های این دو شرکت بدم. به جای عربده زدن به فکر رقابت سالم باشن. تازه گاهی اوقات به جای اینکه یه نفری سوار بشم با همکارام هماهنگ می کنم طی مسیر اونها رو هم سوار می کنیم و ماشین شخصی بیرون نمیاریم. خیلی خوب و به صرفه ست. واقعاً ازشون ممنونم. حمایتشون می کنم