مواردي كه شما اشاره كرديد عمدتا موارد تبليغي و تفريحي و يا غير ضروري هست
لازمه بدونيد
بنده هيچ استعلامي ازطرف همراه اول نداشتم وليكن بابت يك ثبت سند از بنده مبلغ كم شد ( بعد از پيگيري متوجه شدم مضوع مربوط به ثبت سند بوده ) كه جالبه بدونيد در دفتر خانه هم از بنده سوال نشد كه ايا مايل هستم ثبت سند به صورت الكترونيكي به من اطلاع رساني بشود يا خير؟
ولي اطلاع رساني شد و مبلغ هم كم شد!!!!!!!!!!!
از اون جالب تر اينكه من بعد اگر مشركان استعلام ميزان خلافي خوردور و انجام بدن
علاوه بر اينكه هزينه پيام كوتاه دو طرفه رو بايد پرداخت كنن
مبلغي حداقل 500 ريال هم بابت پاسخ پليس تحت عنوان خدمات مبتني بر محتوا كسر خواهد شد
كه به هيچ عنوان اطلاع رساني نشده است..............
از شما خواهش ميكنم در اين خصوص اطلاع رساني كنيد تا هموطنان بدونن
ضمناا واضحه اين نوع كسورات در قبوض( حتي گاز برق و اب ) ظالمانه و يكطرفه هست
و در هيچ كجاي دنيا انجام نميشه
حتي همون ماليات بر ارزش افزوده! وقتي كه منه كارمند و كارگر يا حقوق بگير دارم ماليات مستقيم پرداخت ميكنم...
از وقتی یوسیم را در بهمن ماه نصب کردم دقیقا قبض موبایلم دو برابر شده و ظاهرا تحت عنوان خدمات مبتنی بر محتوا می باشد این دزدی صورت می گیرد. وقتی کاری از دست ما بر نمی آید و مسئولین مخابرات هم کاملا از این امر آگاه هستند ما تنها می توانیم بگوئیم که راضی نیستیم و خداوند حق ما را آنطور که صلاح میداند از شماها بگیرد.
الان مسولین مخابرات این نظرات و میخونن بعد یه نیش خندی میزنن میگن بیخیال ما کار خودمونو میکنیم اینها هم هرچی دلشون می خواد بنویسن آخه اینجا ایران است من الان دو ماهه فرم شکایت پر کردم ولی هیچ نتیجه ای نداشته
من توی بهمن ماه 132500 ریال بعنوان خدمات مبتنی بر محتوا، روی قبضم اومد. با پیگیری متوجه شدم که عضو سرویسی به نام تیکی تاکا همراه اول شده ام!!! تا اون موقع اسم این واژه به گوشم نخورده بود.
درخواست لغو سرویس را دادم. توی سامانه 195 هم شکایت ثبت کردم. بعد از یک ماه یه خانم خیلی بداخلاق تماس گرفت و گفت خودتون توی سرویس ثبت نام کردید!!! و وقتی اعتراض کردم که من اصلا روحم خبر نداشته گفت هر کاری دوست دارید بکنید!!!
مجدد روی قبض اسفندم 45000ریال برای این سرویس هزینه اومده
از چند تا از دوستان هم که پرسیدم وقتی قبضشون را نگاه کردن گفتن که واسه اونها هم این هزینه اومده
متاسفانه همراه اول توی این چند سال چندین بار هزینه های ناخواسته را تحمیل کرده و به نوعی توی روز روشن از کاربر دزدی میکنه. هیچ مرجعی هم پاسخگو نیست. حتی وزارت ارتباطات.
تاسف بیشتر از این بابت که رسانه ها هم پیگیری نمیکنن
شما حساب کنید برای چند ده میلیون کاربر موبایل، چندهزار میلیارد دزدی میشه و آب از آب تکون نمیخوره....
متاسفانه این مشکل برای من هم بوجود آمده، بدون اطلاع خدمات محتوی اضافه شده در خواست لغو کردک بازم اومده، *800# رو میفرستم میگه چیزی فعال نیست، تماس هم میگیرم میگه فعال نیست، اما رو قبضم داره میاد. خب چند نفر تو این کشور دچار این قضیه هستند، مخابرات چقدر سود باید بکنه، اخه اگر اسم این دزدی نیست پس چیه
برای من هزینه خدمات مبتنی بر محتوا اومده. اپراتور 9990 میگه در 21 بهمن من درخواست اپلیکیشن داده ام. در حالی که موبایل من از این نوکیا هایی است که هیچ امکاناتی ندارد. نرم افزار نصب نمی شود. برای چی 5300 تومان باید بدهم؟
ماه قبل مبلغ یازده هزار تومان تو قبض من برای خدمات مبتنی بر محتوا اومده بود که این سرویس رو غیر فعال کردم ولی این ماه باز هم مبلغ ده هزار تومان برای خدمات مبتنی بر محتوا اومده ، در کل اگه این سیستم رو غیر فعال کنید بازم هیچ تاثیری نداره