احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۷
با سلام بنده در صنعت حمل نقل داخلی فعالیت دارم و باتوجه به اینکه در حال حاضر با رانندگان و مالکان کامیونهای فرسوده هم برخورد داشته و در جریان کار آنها میباشم لازم به توضیح می باشد که 1-درصنعت حمل ونقل زمان اهمیت د اره پس مالک کامیون فرسوده باید در کمترین زمان و با کمترین مشکلات کاری و اداری بتونه کامیون مورد درخواستی خودش رو تحویل بگیره ( چون داره با این کامیون مخارج زندگیشو تامین میکنه )2- مقررات دست و پاگیر جهت پرداخت وام مانند ضامن و غیره از بین بره و فقط سند کامیون تحویلی شرط ضمانت باشه 3 - اول کارهای اداری و غیره انجام و زمان تحویل خودرو سویچ به سوییچ باشه
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۷
چرا باید قشر ضعیف جامعه تحت فشار باشند؟؟؟؟برای بازپرداخت یه وام برای یه کامیون 200 میلیونی چه طور با این بیکاری ممکنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟ سرمایه من همین کامیونه
یا خودشون بدون هیچ وامی کامیون من رو بگیرند و نو بجاش بدن یا کامیون من رو بگیرند ماهیانه 2 میلیون بدن من حتی با کارمزد صفر درصد نمیتونم با این بیکاری قسط پرداخت کنم
شرط عدم پذیرش باید معاینه فنی باشه
محمد حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۸
صرفأ سال تولید خودرو دلیل فرسودگیش نیست ایا تویوتا یا بنز که ۲۵سال قبل تولید شده چه چیزی از یک پراید یا پژو صفر کیلومتر کمتر داره؟ ایمنی تعادل مصرف سوخت و راحتی خیلی از خودروهایبه اصطلاح فرسوده از سمند صفر بهتر و بهینه تره
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
حالا تکلیف من ک عاشق ماشینای قدیمی هستم چی میشه؟!
یعنی هیچ جوره راه نداره مثلا اگه ماشین از لحاظ فنی اوکی باشه اصلا ی موتور نو روش باشه چی؟