با سلام
حدود 3 سال پیش ما هم ماشین ظرفشویی خریدیم با ضمانت سیهاوی.
از همان ابتدا مشکلی پیش آمد و درخواست رفع آن را کردیم بار اول که تعمیرکار فرستادند مشکل حل نشد. بار دوم که مراجعه کردند بدلیل اینکه کارت گارنتی رو پیدا نمیکردیم خدمات ندادند. در حالیکه دفعه اول مراجعه هم همین وضعیت رو داشتیم ولی چون اطلاعات دستگاه در بانک اطلاعاتی شان موجود بود بررسی کردند. اما بار دوم مراجعه مبلغ 50000 تومان پول کردند و شماره کارت همین آقای سیهاوی رو بهم دادند که واریز کنم تا کارت المثنی گارانتی صادر کنند و بعدا رفع عیب کنند.
واقعا خدمات ضعیفی دارند و فقط دنبال پول جمع کردن هستند.
به همین دلیل دو ماه پیش که یخچالی خواستیم بخریم دنبال گارانتی دیگری گشتیم و خرید کردیم.
سلام و خسته نباشید خدمت بچه های تابناک
بله دقیقا دوستمون (مشتری) درست گفتند
شرکت سیهاوی هیچ مسولیتی را قبول نمی کند و واقعا حیف که برند بوش به سیهاوی نمایندگی دادن چون واقعا سیهاوی مسولیت هیچ چیزی را قبول نمی کنند و فقط پول را می شناسند
انشالا بوش زودتر لغو نمایندگی رو از سیهاوی بگیرند و کسانی که لیاقت نمایندگی بوش را دارند بر سر کا بیایند
ممنون از تابناک
سیهاوی با روابطی که دارد اجناس برگشتی کشورهای دیگر را وارد میکند و هیچ ضمانت معتبری ندارد. من هم متاسفانه با خرید یک ساید خداحافظ ساید جنرال الکتریک با ضمانت سیهاوی بلاهای زیادی سرم آمد
خیلی ضعیف عمل می کنند ماشین ظرفشویی من تو کمتر از یک سال خراب شده و الان دو ماه که آش و لاش کردن دستگاه من را و هنوز نتونستن درستش کنند تعمیرکار میگه بوردش خرابه نمایندگی هم اعلام کرده بوردش سالمه بورد نمی دن و بعد از دو ماه هنوز نفهمیدن دستگاه چشه هیچ کسم جوابگو نیست متاسفانه
سلام.اولا از 2 سال پیش دیگر سیهاوی نمایندگی رسمی بوش نیست و بوش مستقیما در ایران دفتر داره.
من هم چند ماه پیش یک جارو برقی از نمایندگی سیهاوی خریدم که بعد از خرید متوجه شدم به صورت اینترنتی با قیمتی حدود 200 هزار تومان ارزانتر قابل خرید است. با شرکت سیهاوی تهران تماس گرفتم. من را به قسمت های محتلف ارجاع (در واقع پاس) دادند و نهایتا هیج جواب قانع کننده ای نداشنتد. ولی اداعا های عجیب و غریبی می کردند که جاروهای شرکت های دیگر در ایران مونتاز می شود و.... به هر حال به مردم توصیه می کنم از سیهاوی خرید نکنند.
سلام
شاید کمی دیرباشه ولی اولا تشکر کنم برای خدمت صادقانه سایت تابناک و دوما من نیز برخورد بد شرکت سیهاوی با مشتری رو در تحویل کالا و بی تعهد بودن به وظایفشون رو کاملا تجربه کردم
ای کاش جایی بود تا مصرف کنندگان کالاهای اساسی نظرات وتجروبه شون رو راجع به شرکتهای خدمات پس از فروش در اختار ام بگذارند تا اینگونه مردم زحمتکش کشرمون مغموم بازار تبلیغات پیش از فروش برندها نشوند.
با تشکر فراوان
با سلام خدمت دوستان عزیز
از خوندن تجربیات بد دوستان خیلی متاسف شدم و تصمصم گرفتم تا اطلاعات خودم رو با شما به اشتراک بذارم شاید که باعث بشه افراد کمتری مورد سواستفاده قراربگیرند.
من چون مشغول تهیه جهیزیه هستم برای خرید یکسری از لوازم برقی مثل لباسشویی و ظرفشویی و ... سراغ محصولات بوش رفتیم.
ما که اولش کلا نمیدونستیم بوش اصل و تقلبی داریم و یک همچین داستانای عجیب و غریبی که حالا براتون مفصل توضیح میدم وجود داره و فکر میکنم از همه بدشانسیهایی که بالارفتن قیمت دلار سر ما آورده تنها شانسمون همین تشخیص نمایندگیها و اجناس اصل و تقلبی بوش بود چونکه بمحض افزایش قیمت خیلی خنده داره تمام نمایندگیهای سیهاوی که اصلا نمایندگی بوش نیستن سریع قیمتهاشونو کلی بردن بالا درحالیکه اونایی که نمایندگیهای رسمی بوش هستند و اسمشون توی سایت بوش هست قیمتشون پایینتر بود که باعث شد ما بیشتر حساس بشیم که چرا دو نوع قیمت برای یک کالا وجود داره که به نتایج زیر رسیدیم:
شروع داستان ما از اینجا بود که برای شروع خرید گفتیم بریم یکی از نمایندگیهای بوش و قیمت این کالاها رو دربیاریم که از قضا یکی از نمایندگیهای مربوط به سیهاوی بود، ما هم که تا اون موقع اصلا نمیدونستیم سیهاوی کیه مهستان و کاراگستر و بقیه کین رفتیم و قیمت گرفتیم و این دقیقا میشه دو روز بعد از اینکه دلار یهو رسید به ۶ هزار تومن و کلی هم فروشنده ها گفتن که زود بخرید وگرنه تا چند روز دیگه میره بالاتر که همینم شد. بعد که با نامزدم مشورت کردیم گفت که برادرش که بواسطه کارش با اینجور چیزا سروکار داره میگه که بوش توی ایران (اشتهارد) تولید میشه و کلا تقلبیه و این گوشزد باعث شد که ما یه مقدار روی این موضوع که ممکنه بوش تقلبی هم وجود داشته باشه حساستر بشیم و مرتب از مغازه دارها هم پرس و جو میکردیم. من برای خرید تمام خیابان شریعتی رو دونه به دونه مغازه های لوازم خونگی رو رفتم و دیدم و قیمت کردم و از گارانتی پرسیدم و نتیجه نهایی این شد که با شما هم به اشتراک میذارم.
اولا که سیهاوی علی رغم اینکه تعداد مغازه هایی که تحت این عنوان میفروشن خیلی از بقیه بیشتره (تا جاییکه ما اوایل جستجو فکر میکردیم مگه بوش غیر از سیهاوی نمایندگی دیگه ای هم داره!) اما اصلا سیهاوی نمایندگی اصلی بوش نیست و شما میتونید برای اطمینان از حرف من به سایت خود بوش https://www.bosch-home.com مراجعه کنید و بعد از انتخاب ایران در بین کشورها توی قسمت نمایندگی اسم و آدرس تمامی نمایندگیهاشو ببینید که اصلا سیهاوی جزوش نیست و ظاهرا اون سیهاویها همون بوشهایی هستند که توی ایران و چین تولید میشن و خیلی جالبه که من خودم توی یکی از نمایندگیهای سیهاوی اجناسی رو دیدم با شماره سریهایی که اصلا توی سایت بوش چنین شماره هایی وجود نداشت چون من خودم سایت بوش رو زیر و رو کرده بودم و از مشخصات مدلهایی که مدنظرم بود پرینت همراهم داشتم و وقتی اینو به فروشنده میگفتم یه دلیل بیخودی سرهم میکرد. خلاصه اینکه من محصولاتمو از نمایندگیهای مهستان و کاراگستر خریدم که هردوشون هم توی سایت بوش وجود دارند و ضمانتشون هردو تحت عنوان (بوش سرویس) هست درحالیکه سیهماوی ضمانتش به اسم (سیهاوی) هست که یعنی خود آقای سیهاوی ضمانت کرده و نه شرکت بوش درحالیکه بقیه نمایندگیها همگی ضمانت یکسان بوش سرویس را دارند نه اینکه هرکی به اسم خودش ضمانت کنه.
خلاصه اینکه خیلی حواستون رو جمع کنید که گول فروشنده ها رو نخورید چون واقعا آدمو گمراه میکنن حتی توی نمایندگیهای اصلی هم درمورد مشخصات دستگاهها توصیه میکنم بجای اعتماد به حرف فروشنده خودتون برید توی ساید بوش قسمت ایران و همه محصولات رو با مشخصات کامل ببینید بعدش برید اونی که انتخاب کردید رو بخرید.
در ضمن بطور کلی سه سری مغازه برای فروش بوش وجود داره: ۱- سیهاوی (که میشه همون بوشهای تقلبی با ضمانت سیهاوی) ۲- نمایندگیهای رسمی بوش مثل مهستان و کاراگستر و چندتای دیگه که همگی اسم و آدرسشون توی سایت بوش موجوده (که یعنی بوش اصل با ضمانت بوش سرویس) ۳- مغازه های شخصی که اغلب از خود نمایندگیهای بوش خرید کردن و همونو به شما میفروشن که ممکنه گارانتیشون همون بوش سرویس هم باشه و یا نباشه
حدود 3 سال پیش ما هم ماشین ظرفشویی خریدیم با ضمانت سیهاوی.
از همان ابتدا مشکلی پیش آمد و درخواست رفع آن را کردیم بار اول که تعمیرکار فرستادند مشکل حل نشد. بار دوم که مراجعه کردند بدلیل اینکه کارت گارنتی رو پیدا نمیکردیم خدمات ندادند. در حالیکه دفعه اول مراجعه هم همین وضعیت رو داشتیم ولی چون اطلاعات دستگاه در بانک اطلاعاتی شان موجود بود بررسی کردند. اما بار دوم مراجعه مبلغ 50000 تومان پول کردند و شماره کارت همین آقای سیهاوی رو بهم دادند که واریز کنم تا کارت المثنی گارانتی صادر کنند و بعدا رفع عیب کنند.
واقعا خدمات ضعیفی دارند و فقط دنبال پول جمع کردن هستند.
به همین دلیل دو ماه پیش که یخچالی خواستیم بخریم دنبال گارانتی دیگری گشتیم و خرید کردیم.