عزيزم شما كه از توليد اطلاع نداري مقاله با آب و تاب ننويس شوراي رقابت باعث مرگ هزاران نفر در سال ميشود .وقتي دستمزد و مواد اوليه وحمل و نقل اضافه ميشود سازندگان قطعه يا بايد تعديل نيروي انساني داشته باشند يا از كيفيت بزنندكه در هر دوحالت با جان مردم سرو كار دارند .زيرا بيكاري جرم و جنايت را زياد ميكند وعدم كيفيت نيز با جان مردم بازي ميكند .اگر واقعا طرفدار توليد ملي و كيفيت هستيد حداقل قيمت پرايد بايد 26ميليون تومان باشد تا سازنده ايراني و خودرو ساز بتواند خودرو با كيفيت توليد نمايد .اگر شوراي رقابت يك اپسيلن از چرخه صنعت و توليد اطلاع داشته باشد اينگونه عمل نمينمايد .شوراي رقابت اگر دست از سر مردم بردارد بحران بيكاري و مشكل كيفي تمام توليدات ايران نيز حل ميشود.
انسان موجودی است تنوع طلب،امروز کشور ما با مشکلات بسیار زیادی رو به رو است که مهمترین آن آب است . ما در جانهی زندگی می کنیم، که تار و پودش در هم تنیده شده و زنجیر وار به هم متصل است و هیچ چیز جدای از دیگری نیست.
مردم ما باید یک خودروی خارجی را به قیمت چندبرابر جهانی آن بخرند و خودروی داخلی را به قیمت چند سال آینده.
و انسان تنوع طلب خواهان تغییر مدام و تنوع بیشتر است. وقتی قیمت یک خودرو زیاد شود به تبع آن کشاورز هم برای بدست آوردن آن بیشتر به زمین و آب فشار می آورد. تا پول بیشتر بدست آورد برای خرید یک خودرو. و این یک مثال کوچک است ، چون انسان در همه زمینه ها به طبیعت فشار وارد خواهد آورد برای تنوع طلبی و زیاده خواهی خود.
اینکه ما چه زمان از خواب غفلت بیدار شویم معلوم نیست،شاید آن زمان که همه چیز به نیست و نابودی ختم شده است.
با سلام
به خدا قسم با اجازه به ورود اتومبیل های خارجی با درصد گمرکی پایین مطمئنا این خودرو ساز ها سر عقل می آیند. البته اگر هر کسی بتواند وارد کند. ضمنا اگر خود سازنده خودرو در ایران خدمات بدهد و ملاک بر این باشد می توان انتظار فرجی را داشت