سید مجتبی بهشهری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
چند سال دیگه متوجه میشید کی رو از دست دادید
این خط ----- این نشون +++
فلک زدگان تهرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
قدرت طلبی برخی از مدیران ، زیان های زیست محیطی به شهر به دلیل آسیب های وارده به درختان تنومند برخی از خیابان های تهران ، امنیتی کرده فضای خدمت رسانی به مردم ، بهره گیری از مدیرانی که شغلشان با تحصیلشان ناهمخوان بود ، مخارج بدون برنامه ریزی شده ،جواب ندادن تونل صدر ، حل نشدن ترافیک پس از حاکمیت 12 ساله اش ، رانت ها و واگذاری املاک و ... ، و ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
موافقم، فقط جنبه سیاسی کار را نبینید،واقعا کارهای زیربنائی زیادی کرد که تو جنجال سیاسی کاری ایرانیا گم شده و دیده نمیشه،بزرگراهها،بوستانها،مترو و..... که کرده ولی فقط به خاطر مسائل و دخالتهای سیاسی که شده بعضی کارهای غیرمفید ومضرهم انجام ششد که تو ایران همه جاش هست
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
صرفنظر از عدم رعایت مقررات رانندگی توسظ رانندگان و چشم پوشی پلیس از اینهمه خظا . یکی از مشکلات پایتخت نبودن پارکینگ ها با ظرفیت زیاد در سصح شهر است. اینهمه ولخرجی که شده است باید شهرداری برای ساخت پارکینگ اقدام میکرد و به بخش خصوصی واگذار میکرد اما از انجا که قیمت زمین بالاست باید در این زمینه به بخش خصوصی کمک میشد و یا خود شهرداری صدها پارکینگ در سطح شهر ایجاد میکرد بالا خره یک نفر باید این هرج و مرج را در ترافیک تهران حل کند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۳
اونجوری دیگه تهران 70 میلیون ماشین میومد علی جان ،فکر اونجا رو نکردی
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
فروش شهر تهران و نابودی محیط زیست آن. تهران دیگر جای زندگی نیست. یکی از بدترین کارهاش ساخت اتوبان دو طبقه صدر بود که حتی 4 صفحه هم توجیه فنی و اقتصادی نداشت.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
یکی از تخصص های ویژه ایشون زیاد بود
ساخت بزرگراه و بعد تبدیل آن به کوچک راه و متوسط راه ، به واسطه خطوط BRT
ایجاد بزرگراه طبقاتی با حداکثر سرعت 70km ، که باید حداکثر 50km داخلش رانندگی کنید. هرچند 90 درصد زمان ها ترافیک داره و خواب تردد با سرعت 20kmرو باید ببینید ، اونم بدون خروجی و راه فرار .
تخصص دیگه قطع درخت 100 ساله و جایگزینی با بذر و درخت 1-2 ساله ، جای درخت قطع
ایجاد تونل های متعدد جهت جمع آوری آب باران فصلی داخل بزرگراه ها جهت ذخیره آخرت
ساخت پل های کاملا کارشناسی شده بر اساس استاندارد روز اروپا و تبدیل بزرگراه چهار بانده به شاید دو باند و باز هم بدون راه فرار و خط ویژه امداد .
ایجاد مال و مگا مالهای کارشناسی شده به شکلی که مثلا خروجی بزرگراه حکم به ستاری رو تو ساعت پر تردد باید ببندند !!
یک سری تخصص های زیست محیطی و شهرسازی هم که داشتند که واقعا اسم بردنش خارج از حوصله هستش .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
فدات ...
Ahmad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
ايا شده است سري به پل عابر پياده تجريش بزنيد و ببينيد چه نوع پله برقي اشغالي كه هفته اي دو بار خراب است با چهار تيكه بلاستيك رِنگ كرده زشت به عنوان سقف و كفش هم يك موكت كثيف و تازه اينجا شمال شهر است. شده است از پارك وي تا پارك ملت يا از ميدان قدس تا ميرداماد برويد و يك دونه سطل اشغال ببينيد و بعدش سوْال ميكنيد كه چرا مردم اشغالهايشونو در جوب ميريزيد؟ شده است اين اقايون افغاني كه مسئول جارو كردن و تميزي بياده رو هستند ببينيد كه چه طور اشغالها را در جوب اب ميريزند و هيچكس بالاي سرشون نيست و يعد هفته اي يك بار اقايون ميان جوبها را تميز ميكنند!!! اين داستان سر بلندي دارد و خواهشنا از قاليباف بت سازي نكنيد. چقدر سخت بود اگر اين اقايون وانتي با إيجاد صداي بلند و بلندگو روزي بيست بار در كوچه ميان و نميذارند مردم بخوابند و بجاي اينكه در هر منطقه ايستكاهي باشد كه هر زمان كسي خواست يخچالي ، اهن الاتي بيرون بندازه به اون مركز زنگ بزند و بيان ببرنش بدون اينهمه دود كازوييل و اين همه سر وصدا كه انسان را ديوانه ميكند، بله داستان ادامه دارد....
محمد علي نبتيان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
عملكرد سردار خوب بوده وتهران بدونه قاليباف هيج....
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
کارنامه ای سراسر شرمساری
فروش تراکم بی حساب و کتاب
مجوز 3 میلیون واحد مسکونی در منطقه 22
ساخت و بهره برداری بی حساب و کتاب طرح های شهری
ارائه مجوزهای بی حساب و کتاب برای ساخت مراکز تجاری حتی در کوچه 8 متری!!!!!!!!!!
عدم تجهیز آتش نشانی
و در یک کلام راه انداختن شوی تبلیغاتی در شهرداری که هیچ وقت موفق نبود.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
تمام پروژه های شهرداری دوران قالیباف از ساعت 12 تا 5 صبح تعطیل هستند و مشغول اصلاحات و بازسازی چون سرعت فدای دقت شده خصوصا این فاجعه در تونل توحید مشهوده ساختن برج ها و پاساژهای عظیم در خیابان های کوچک که ترافیک رو چند برابر کرده عدم توجه به زیرساخت های مترو به طور مثال در کنار هیچیک از ایستگاههای مترو یه پارکیگ مناسب نیست و از همه بدتر پل صدر که هیچ کمکی به رفع ترافیک نکرد در حالی که با زیر گذر هم می شد این موارد رو انجام داد
خطای بعدی پروژه شهر کتال در حالی که کتاب فروشی های تهران دچار مشکلات بسیار عدیده ای هستند این پروژه بازار کسب و کار این صنف قدیمی رو هم تهدید می کنه شهرداری فقط برج و سازه ساختن نیست حمل و نقل صحیح شهری گسترش فرهنگ دوچرخه سواری و هزار تا مورد دیگه از اولی هست که فراموش ده و در نهایت هم چوب حراج به اموال مردم در مورد املاک نجومی که برای خرید رای و ساخت گزارش در تلویزیون به اعضای شورا و خبرنگاران وابسته اهدا شد
نظرات بیشتر