وقتی وزرا به خودشان هیچ زحمتی نمی دهند تو به شهرستانها مسافرت کنند و وضعیت راههای شهرستانهای دور افتاده را ببینند وضعیت بهتر از این نمی شود. آقا زاده ها که هیچوقت در این جاده ها رفت آمد نمی کنند برای همین از نظر آقایان هیچ مشکلی نیست!
تا ۱۵ سال پیش جاده فیروز کوه و هراز از مرگبارترین جاده های کشور بودند اما با ریاست جمهوری احمدی نژاد و سفرهای استانی این جاده ها ۲ بانده شدند و از حجم تصادفات با وجود ترافیک سنگین کاسته شد.
۲ بانده کردن این دو جا ه کوهستانی واقعا کار مشکلی بود. اما بعد از انقلاب این جاده ها دست نخورده باقی مانده بودند.
متاسفانه بارها از این اتفاقات در کسور افتاده ولی هربار فراموش می شود طوری دیگری باشدت بیشتری تکرار می شود هم در امورش وپرورش هم در وزرات علوم متاسفانه سهل اتگاری می شوداینها تروهای ضدامنبتی هستند که مسولات ما متوجه نیستند. خیلی ساده می توانند راننده را خواب الود کنند فقط با بک شکلات دشمن برای همه چیز ما برتانه دارد. شابد بگید ایتها فقط تعدادی داتس امور بودند فکرشو بکن ایتها داتش اموران مستعد یک استان بودند
این اردو ها رو کلا باید جمعشون کرد. هر روز کشته در اردوها. آخه جون این همه بچه ی تیزهوش رو چرا باید سپرد به یک راننده اتوبوس؟ یعنی راننده های اتوبوس این قدر صلاحیت دارند؟
با سلام و احترام
خداوند به خانواده های داغدار و بازماندگان درگذشتگان صبر عطا کنه
مشکلات و عاملان تصادف رو باید سیستمی نگاه کرد و مجموعه ای از دلایل و عامل ها دست به دست هم می دهند تا شاهد چنین اتفاقات ناگوارو ناراحت کننده ای باشیم.
برنامه ریزی غلط آن هم برای روز جمعه و عید قربان
نبستن کمربند
مشکلات معیشتی راننده که مجبور بوده برای تامین معیشت با خواب آلودگی رانندگی کنه
شاید همراهی نکردن یک مرد در اردو که نظارت بیشتر و همراهی بیشتر جهت جلوگیری از خواب آلودگی با راننده می کرد
و ده ها دلیل دیگه که باعث شدن امروز عزادار باشیم
تا ۱۵ سال پیش جاده فیروز کوه و هراز از مرگبارترین جاده های کشور بودند اما با ریاست جمهوری احمدی نژاد و سفرهای استانی این جاده ها ۲ بانده شدند و از حجم تصادفات با وجود ترافیک سنگین کاسته شد.
۲ بانده کردن این دو جا ه کوهستانی واقعا کار مشکلی بود. اما بعد از انقلاب این جاده ها دست نخورده باقی مانده بودند.